החלקת שיער לילדה בת 4

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקת שיער לילדה בת 4
    טלי
    15/05/2013

    שלום
    יש לי ילדה בת 4 עם שיער ממש נפוך ומתולתל , וגם קצר מאוד
    זה גורם לה להרגשת נחיתות ממש
    רציתי לברר האם יש סיכוי למצוא איזו שהיא החלקה אכן טובה ועובדת מאושרת עי משרד הבריאות עם חומרים לא מסוכנים

    תודה
    טלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקת שיער לילדה בת 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקת שיער לילדה בת 4 - תגובה

    רוני חתוכה
    15/05/2013

    שלום רב
    ראשית עליי לציין שכל הכבוד לך!!!
    יש לי מקרים כאלו שאמהות מבקשות את אותו הדבר כתוצאה מרגשי נחיתות לילדות בגיל 8 אבל גיל 4 עדיין לא שמעתי ושאפו שאת כל כך דואגת לה בתחום זה של טיפולי שיער בגיל זה...!!!
    וכששאלתי אמא ספציפית אם היא לא חוששת לעשות החלקה יפנית לילדה בגיל זה ענתה לי ששיער זה שיער והכי הרבה זה יגדל מה כבר יכול לקרות רק שהילדה תרגיש טוב עם עצמה..
    רוצה להגיד לך אמא יקרה שהיא צדקה!!!
    שיער הינו גוף מת והחלקה יפנית הינה משנה את מבנה השיערה לצמיתות וללא כל סכנה (כשיודעים להתייחס אליה אל ההחלקה על בורייה) ולכן אין כל בעיה כלל לבצע את הטיפול על כל סוג שיער ללא כל קשר לגיל האדם ולהגיע לתוצאה הרצוייה עבור ילדתך...
    במקרים כגון אלה בבקשה ממך בחרי את האחד הנכון עבור ילדתך ולא לזלזל בבחירה וללכת לספר ש''גם עושה'', אלא למעצב שיער ש''רק עושה''!!!
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו