נשירה והחלקות שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשירה והחלקות שיער
    יעל יעקב
    29/12/2013

    שלום!
    ביצעתי 3 החלקות שיער ואני שוקלת להפסיק הן מבחינה כספית והן מבחינה שאני שמה לב לנשירת שיער.
    האם החלקות שיער באמת עושות נשירת שיער?
    וכן, האם כדאי להפסיק החלקות? אני מאוד אוהבת את השיער שלי כשהוא חלק אך אני גם סקרנית לדעת איך השיער שלי אחרי 3 שנים של החלקות..מצד שני השיער שלי התארך ואם אעשה שוב החלקה אז הוא יהיה אפילו ארוך יותר, מה שבעיניי יפה יותר.

    חייבת לשתף שאני מאוד מפחדת להסתפר ושוב לחזור לשיער המקורי וכך גם לחזור לסיוט הזה של לטפל בו..אך מתי שהו אני אצטרך להפסיק לא?

    מי כמונו מחליקות השיער מבינות?:)

    המון תודה ומאחלת הצלחה לכולן!!:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירה והחלקות שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירה והחלקות שיער - תגובה

    רוני חתוכה
    09/01/2014

    שלום רב
    נשירת שיער הינה תופעה רחבת היקף אך היא טיבעית לחלוטין כשהכל תקין.
    נובעת משינויים הורמונליים ובריאותיים אך בדרך כלל הפיכים.
    נשירת שיער אינה נובעת מהחלקות צבעים וכו' כלל וכלל מאחר ומה שמתבצע על השיער מבחינת החלקות הינו על השיער עצמו ולא על הקרקפת אחרת ייתלש השיער ויקרע אך בשום אופן לא ינשור עתידית ומה שאני כותב כאן הינו מדעי!!!
    החלקה לשיער יפה תלוי מאוד באבחנה נכונה וזהו סוד ההצלחה כל השאר זה איכויות של חומר בדיוק כמו שיש חלפים חילופיים למכוניות ולאו דווקא חלפים מקוריים מי שמבקשת את הטוב ביותר במקרה של שיער, זה באבחנה נכונה של מעצב השיער שבחרה לתוצאה מושלמת והמבוקשת מצידה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו