החלקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלקה
    רונית
    29/03/2014

    שלום
    בראש ובראשונה לפני השאלות אני רוצה לומר שאת ההחלקה אני אעשה אצל ספר מיומן במקום עם ניסיון - אחרי שאגמור לעשות תחקירים על ההחלקות.
    עד לפני 3 חודשים השתמשתי בקליאופטרה (בד"כ הייתי עושה כל חודשיים "שורשים"). עכשיו אני מתלבטת על החלקה קלה יותר. השיער שלי במקור מאוד מתולתל ויבש והשאלות שלי הן:
    א. האם יש החלקה שאפשר לעשות אותה כל 3 חודשים כדי שלא אצטרך להישאר עם שורשים מתולתלים ושיער חלק.
    ב. שההחלקה תהיה קבועה.
    ג. שניתן יהיה להתרחץ בים מבלי לשים קרמים למיניהם.
    ד. שהתוצר לאחר ההחלקה יראה רך, מלא ברק וטבעי (לא כזה שנראה שעבר החלקה).
    ה. שלא אצטרך לגעת בכלל בפן לאחר שאני יוצאת מהמספרה לאחר ההחלקה.
    ו. שלא אצטרך שבוע שלם לא לאסוף את השיער (כי זה כבר בגנים שלי, אוטומטית, הידיים יאספו אותו או ישימו אותו מאחורי האוזניים. ובכלל איך אפשר להתרחץ פעמיים ביום מבלי לאסוף אותו? )
    ז. וכמובן שהחומר לא יהיה מסוכן.
    האם הדרישות שלי היו יותר מדיי? או שיש כבר התקדמות עם החומרים?
    תודה
    רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלקה - תגובה

    רוני חתוכה
    31/03/2014

    שלום רב.
    בקשותייך הם נורמליות וסבירות.
    1.החלקת ריבונדינג תתן לך את המראה הרך בשורשים בלבד ללא כל סיכונים מיותרים.
    2.החלקה אורגנית ניתנת לביצוע על כל השיער ללא כל בעיה.
    אם אורכי השיער יפים אז רק ריבונדינג ואם לא אז אולי רק אורגנית.
    את צריכה לקבל לייעוץ נכון בכדי להגיע להחלטה נכונה עבורך
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו