שבת שלום למומחים. צריכה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבת שלום למומחים. צריכה עזרה
    נעמה
    02/05/2014

    קצת רקע
    אני אישה בת 55
    יש לי שיער ארוך אבל יבש עם נטייה להתנפחות ולא הכי מלא (אחרי צבעים פסים וכד') לפני 3 חודשים עשיתי החלקת קרטין בהמלצת הספרית שאמורה לשקם את השיער וקבלתי שמפו ומסכה ללא מלחים
    אך גם אחרי ההחלקה והחפיפה והמסכה כששערי מתייבש עדין הוא יבש מאוד, האם ישנם מסכות ושמפו ללא מלחים שגם מוסיפות לשיער חיוניות רכות ושומן? משהו שבאמת באמת יעשה חסד עם שיערי (:

    להלן השמפו שקיבלתי והמסכה
    שמפו- אי.בי.אי קוסמטיקס בע"מ
    מסכה-סדרת הרימון מסכת הזנה לשיער מועשרת בתמצית רימונים -של קוסמטיקה טבעית

    אשמח מאוד ליעוץ מהלב
    שבת שלום ונעימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבת שלום למומחים. צריכה עזרה - תגובה

    רוני חתוכה
    03/05/2014

    שלום רב
    נשים רבות מתמקדות ב''ללא מלחים'' וזה מאוד תמוה בעיניי למה לא מתמקדים מעבר 'ללא המלחים'...
    גם שמפו תינוקות הוא ללא מלחים אז הוא טוב??? ממש לא!!! גרוע!!!

    שמפו ללא מלחים הינו מוצר טוב בתנאי שהוא מתאים לשיער מסויים.
    שמפו X יתאים לX אבל לא יתאים ל Y...
    לכן חשוב מאוד להתאים את המוצר לשיערך ולא לקראטין.
    ממליץ לך להשתמש בשמפו סמוד של שיסיידו או של לייבל M. המתאימים לסוגי השיער השונים וללא מלחים כדבר משני ולא העיקר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו