מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער עבה ומלא מאודשרון26/06/2014
שלום רב,
יש לי שיער ארוך , עבה ומלא מאוד, הוא גלי ומתנפח, על מנת להוריד נפח, עברתי החלקה יפנית והחלקת קרטין, השיער כעת מוחלק ולא ממש נפוח , אולם בגלל שהוא מלא מאוד ועבה , זה מרגיש קצת כמו פאה.
רציתי לשאול את דעתך המקצועית לגבי גילוח קווצות שיער באיזור העורף בצורה נסתרת, הכוונה שהשיער המגולח ייראה רק אם אני אוספת לקוקו ואם אני מפזרת זה נראה שיער ארוך רגיל רק עם פחות שיער, זה דבר מקובל לעשות? בגלל המלאות והעובי של השיער אני מתקשה ללכת פזור מכיוון שגם לאחר ההחלקות , יש לי רעמה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער עבה ומלא מאוד - תגובה
רוני חתוכה26/06/2014שלום רב
לאחר החלקה יפנית השיער אמור להיות חלק מאוד, אך אם יש לך שער עבה מן הסתם זה לא ייראה ממש שיער דק וללא נפח.
מה שניתן לעשות זה ''ניקוי'' (מושג מקצועי) שהינו גזירה ייחודית ללא פגיעה באורך השיער למתן מראה מבוקש וללא נפח.
לא כתבת לי האם שערך הוא מדורג או אורך אחיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער עבה תודה על התגובה
שג26/06/2014הי רוני,
תודה על תשובתך, השיער ארוך, גזירה ישרה, ולמען האמת ניסיתי הכל על מנת לדקק את המראה כולל הגזירה המיוחדת שנתנה אפקט קצר מאוד והשיער חזר למראה הפאתי העבה, לפעמים אני אוספת קווצות שיער מהעורף ומצמידה אותן עם סיכה לקרקפת בצורה נסתרת ואז מפזרת מעל את השיער ולמען האמת זה נראה טוב לכן עלה לי הרעיון של לגזור את החלק הזה , לעשות קצוץ ומעליו יבוא השיער, מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער עבה תודה על התגובה - תגובה
רוני חתוכה27/06/2014שלום רב
אני מציע לראות את שערך ואם יש משהו שניתן לעשות, ואני מניח שיש, אז נוציא אותך מהמצב הפאתי שאת מדברת עליו.
אשמח לראותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)


