מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רוני מזל טוב אח יקררונן פלג02/07/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
תודה רבה רונן היקר...
רוני חתוכה03/07/2014תודה רבה רונן...יום מקסים לצוות ולכל הקהל פה בפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתמיטל01/07/2014
אני צריכה לעשות שורש של ההחלקה יפנית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
רונן פלג02/07/2014על מנת לתת לך תשובה אמיתית אני צריך תמונה יותר קרובה לקרקפת !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה06/07/2014שלום רב
את התשובה את צריכה לדעת בעצמך.
1.מתי עשית את ההחלקה... ? זאת אומרת לפני כמה חודשים?
2.האם זה כבר מפריע לך?
3.האם את מרוצה מן ההחלקה הקודמת?
לאחר כל התשובות לנ''ל תהיה לי תשובה מדוייקת בשבילך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה אמריקאית של ווגאני01/07/2014
שלום,
ברצוני לעשות החלקה לשיער. הספרית שלי המליצה לי על החלקה אמריקאית של חברת ווג...לא מצאתי באינטרנט את החברה הזו... ולא כתוב על הבקבוק "ברשיון משרד הבריאות..." אך הספרית שלי שמכירה את השיער שלי שנים אמרה שזו החלקה שתתאים לי.....האם כדאי לעשות?
איזה החלקה נחשבת טובה "בריאה" ועם רשיון משרד הבריאות.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה אמריקאית של ווג - תגובה
זאב לוין01/07/2014היי אני!
אני מזהיר אותך בשום פנים באופן לא לעשות את ההחלקה שלא מוכרת בשוק ושאין לה אישור ממשרד הבריאות.ישנה החלקה שאני משתמש בה בסלון שלי,for ever smooth, החלקה הכי טובה וכמובן עם אישור ממשרד הבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחלקה אמריקאית של ווג - תגובה
רונן פלג01/07/2014בישראל ידועים יותר מוצרים עם תקן אירופאי שהוא הרבה יותר מחמיר מתקן אמריקאי !
בגדול אם זוהי החלקה יפנית אני ממליץ על יוקו ,שיסיידו,לוריאל,Q8 אידולה אלו הן חברות מוכרות ובעלות כל ההיתרים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקה יפניתמיטל29/06/2014
אני עם החלקה יפנית כרגע בשיער ואני צריכה לעשות שורש, עכשיו במידה ואני עושה רק שורש ולא את כל השיער מה אני עושה שבמשך הזמן יש לי בקוקו תלתלים? מחדשת עוד הפעם אבל רק בקוקו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקה יפנית - תגובה
רוני חתוכה30/06/2014שלום רב
אינני רואה סיבה למה יש לך בקוקו תלתלים.
החלקה יפנית בשיער היא קבועה והשיער אינו חוזר להיות מתולתל. ייתכן ולא ביצעו את הטיפול נכון ולכן ההחלקה אינה מושלמת.
בעיקרון אין כל בעיה לתקן החלקה מהחלקה אך חייבים לדעת לעשות זאת בידיים מקצועיות אחרת תישארי עם שיער שרוף.
מוזמנת להתקשר או להגיע לייעוץ בכדי לקבל את כל המידע הדרוש משערך ולתת לך את כל המידע הנכון לתוצאה המושלמת והקבועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת שיערעינת28/06/2014
שלום,
לאחרונה עשיתי צביעת שיער במספרה מסויימת. הבעיה שגם לאחר החפיפה השלישית (כאשר בכל חפיפה חזרתי על פעולת החפיפה מספר פעמים), עדיין ירד לי צבע מהשיער ואפילו על המגבת הופיעו כתמים מהצבע. האם יתכן שהספר השתמש בכמות מוגזמת של צבע או בצבע לא מספיק איכותי ?
תודה,
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צביעת שיער - תגובה
רוני חתוכה30/06/2014שלום רב
צבע תמיד דוהה ובורח אט אט ומתבהר.
צבע אמור להחזיק יפה מעמד כחודש ימים, אולי קצת יותר, אך אם זה קורה מהר מידי ,משהו בתרכובת לא בסדר.
לא מסרת מידע של איזה צבע שערך נצבע?
איזה חברה הצבע?
איזה חמצן שערך נצבע?
מה סוג שיערך?(מתולתל ,חלק).
אשמח לדעת יותר פרטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצביעת שיער - תגובה
זאב לוין01/07/2014היי עינת.
אפשר לשאול איזה צבע עשו לך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לחברת שמייצרת צבעי שיערמורן26/06/2014
ערב טוב,
אני צובעת שורשים בלבד לעצמי אחת לחודש וחצי בערך.
היום אחרי הצביעה הרגשתי שהשיער קשה והבחנתי שהיתה לי נשירה רבה מהרגיל.
אני קונה את הצבע של החברה הספציפית רק בגלל הגוון שאהבתי, האיכות של הצבע שמתי לב לא משהו.
אני מעוניינת בהמלצות על חברות שמייצרות צבעים איכותיים שיפגמו כמה שפחות בשערי.
תודה והמשך ערב טוב,
מורן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לחברת שמייצרת צבעי שיער - תגובה
רונן פלג27/06/2014רצוי להשתמש במותג ולשמור על הוראות ההכנה במדויק על פי הוראות היצרן ברגע שאת משנה מינונים אז מן הסתם את משנה את הנוסחא הכימית ואז יש תופעות לוואי כמו פיצול יובש ולתווך רחוק נזקים בקרקפת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער עבה ומלא מאודשרון26/06/2014
שלום רב,
יש לי שיער ארוך , עבה ומלא מאוד, הוא גלי ומתנפח, על מנת להוריד נפח, עברתי החלקה יפנית והחלקת קרטין, השיער כעת מוחלק ולא ממש נפוח , אולם בגלל שהוא מלא מאוד ועבה , זה מרגיש קצת כמו פאה.
רציתי לשאול את דעתך המקצועית לגבי גילוח קווצות שיער באיזור העורף בצורה נסתרת, הכוונה שהשיער המגולח ייראה רק אם אני אוספת לקוקו ואם אני מפזרת זה נראה שיער ארוך רגיל רק עם פחות שיער, זה דבר מקובל לעשות? בגלל המלאות והעובי של השיער אני מתקשה ללכת פזור מכיוון שגם לאחר ההחלקות , יש לי רעמה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער עבה ומלא מאוד - תגובה
רוני חתוכה26/06/2014שלום רב
לאחר החלקה יפנית השיער אמור להיות חלק מאוד, אך אם יש לך שער עבה מן הסתם זה לא ייראה ממש שיער דק וללא נפח.
מה שניתן לעשות זה ''ניקוי'' (מושג מקצועי) שהינו גזירה ייחודית ללא פגיעה באורך השיער למתן מראה מבוקש וללא נפח.
לא כתבת לי האם שערך הוא מדורג או אורך אחיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער עבה תודה על התגובה
שג26/06/2014הי רוני,
תודה על תשובתך, השיער ארוך, גזירה ישרה, ולמען האמת ניסיתי הכל על מנת לדקק את המראה כולל הגזירה המיוחדת שנתנה אפקט קצר מאוד והשיער חזר למראה הפאתי העבה, לפעמים אני אוספת קווצות שיער מהעורף ומצמידה אותן עם סיכה לקרקפת בצורה נסתרת ואז מפזרת מעל את השיער ולמען האמת זה נראה טוב לכן עלה לי הרעיון של לגזור את החלק הזה , לעשות קצוץ ומעליו יבוא השיער, מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער עבה תודה על התגובה - תגובה
רוני חתוכה27/06/2014שלום רב
אני מציע לראות את שערך ואם יש משהו שניתן לעשות, ואני מניח שיש, אז נוציא אותך מהמצב הפאתי שאת מדברת עליו.
אשמח לראותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני נחשב גינג'ידוד25/06/2014
יש לי שיער חום כהה. הזקן שלי - צהוב אדמדם.
יש מלא נמשים בפנים .
בידיים ובכתפיים גם אבל פחות.
ואני בהיר ורגיש לשמש.
האם אני נחשב ג'ינג'י או שלא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אני נחשב גינג'י - תגובה
רוני חתוכה26/06/2014שלום רב
כל הסימנים מראים שכן.
שאלה: האם אתה טמפרמנט? כלומר מתעצבן, מהר כי זוהי תכונה ידועה של גינ'גי'ם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער יבשנעמי25/06/2014
שלום יש לי בגדול שיער חלק עבה ודי בריא אפשר לומר רק שמאזור מסויים מאחורה גודל לי שיער יבש ומסולסל יותר עשיתי תספורת קצרה כדי לתקן את זה אבל עדיין נשארו ממש קצת חלקים יבשים מהשיערות שבאזור הזה אני לא רוצה להוריד אותם כי זה כבר יהיה יותר מידי קצר ומכוער וזה ממש לא הרבה רציתי לדעת אם אני אשתמש במסכות או בחומרים אחרים זה יכול להבריא את זה? ואיך זה הגיוני שבמקום אחד גודל שיער כזה ובמקום שני שיער אחר. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער יבש - תגובה
רוני חתוכה25/06/2014שלום רב
אני מכיר את התופעה מקרוב מכיר לקוחה שיש לה את הבעיה באזור העליון של הראש במקום שרואים.
לך יש מזל שזה מאחור ולא כל כך רואים.
מה שניתן לעשות זה לעשות טיפול החלקה באיזור זה בלבד כדי לאזן את השיער הטיבעי שלך לחלק האחורי וכך גם השיער ייראה מבריק מאוזן בריא ואחיד.
מוזמנת לייעוץ
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלקת שיער צרפתיתעלמה23/06/2014
שלום
אשמח לדעת מה ההבדל בין החלקת שיער צרפתית של לוראל X-TENSO לבין החלקת שיער צרפתית ג'אן דה פרל. איזה מהן טוגה יותר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלקת שיער צרפתית - תגובה
רוני חתוכה24/06/2014שלום רב
החלקות שיער מיוצרות בכל מיני ארצות וחלקן טובות יותר וחלקן פחות.
גם אם אמליץ לך על החלקת שיער ומישהו שלא מבין את השיער שלך ישרוף לך אותו..מה אז? תאשימי אותי?
את חייבת להבין שאת רוצה החלקה אז תקבלי את ההחלקה המבוקשת. מה שצריך זאת אבחנה נכונה של בעל בעל מקצוע וזה מה שחשוב!
מוזמנת לייעוץ.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שזירת שיעראורלי21/06/2014
היי, יש לי שיער עבה כהה ומתולתל אשר עבר פתיחת תלתלים ביתית מס' פעמים. השיער התקצר לי עם השנים בעקבות קצוות מפוצלים או אולי בגלל החומרים הכימיים שנמצאים בחומר של פתיחת התלתלים, ואז החלטתי לעשות שזירת שיער מכיון שאני אוהבת מאוד שיער ארוך {אבל לא מידיי} .
חשבתי שעם הזמן השיער הטבעי שלי יארך ויחזור להיות מתולתל ובריא כפי שהיה
לפני כל השינויים. אך לצערי הוא לא אורך כלל!! מה עליי לעשות..?
בנוסף, ארצה לקבל מכם המומחים או הקוראים המלצה לשזירת שיער עם תוצאות טובות ומחיר טוב..
בתודה מראש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שזירת שיער - תגובה
רוני חתוכה23/06/2014שלום רב
החלקת שיער אלקלאית אכן יוצרת בפתיחת תלתלים מראה מאוד יבש ועלולה לגרום לשיער תלישות, קצוות מפוצלים, יובש קיצוני ומראה לא אסתטי.
גם כשבוחרים ללכת על תוספות שיער חשוב שיהיו פרמטרים טובים לתוצאה מושלמת כגון:
1.חיבורים טיבעיים העשויים מקראטין טהור החומר שממנו בנוייה השערה.
2.תכנון נכון של התוספות והטמעתם באופן מושלם השיער הטיבעי שלך.
3.תוספות שיער איכותיות וברמה גבוהה מאוד, אחרת עלולים להיות לך קשרים בשיער אם לא מחברים נכון ואם התוספות באיכות ירודה.
4.בחירת מעצב שיער שיעשה את כל הנ''ל.
חשוב מאוד להבין ששיער מתולתל מאוד קשה להשיג בתוספות שיער וחייבים שיער טיבעי לחלוטין והתאמה מושלמת לצבע שלך.
מזמין אותך לייעוץ לשיקום שיער והתאמה לתוספות בנושא זה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה..
אורלי23/06/2014ומודה לך על ההזמנה, אשמח לדעת מהו המחיר לגבי שזירת שיער עבורי..?
וכמה זה אפקטיבי אם בכלל..?
שוב, תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה.. - תגובה
רוני חתוכה24/06/2014שלום אורלי
שזירת שיער מותאמת נקודתית ללקוחה ע''פי אורך וכמות השיער.
המחיר נקבע אינדיבידואלית אך חייבת להגיע בכדי להבין יותר מה המטרה עיבוי או הארכה והכי חשוב התאמת הצבע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע בלונד!ליהי20/06/2014
היי,
יש לי סוג של אומברה, הקצוות של השיער שלי עם הבהרה- צבע בלונד מהמם, למעלה יש לי את הטבעי שלי (חום כהה ) שנצבע במספרה לשטני, ויצא נחושתי מאוד. חזרתי למספרה וביקשתי בלונד כהה אפור יותר, יצא מהמם!
השאלה שלי איך אני יכולה לשחזר את הצבע הזה בדיוק בצביעה ביתית כך שלא אצטרך לחזור למספרה ולהוציא סכומים כאלה (אני חיילת).
מצרפת תמונה של התוצאה.
צבע שיערי הטבעי הוא חום כהה מאוד. האם עליי לקנות אפור ולערבב עם בלונד? אשמח למספרים של צבעים שניתן להשיג ברשתות הפארם! תודה
נ.ב יש לי בשיער גם גוונים 12 אחוז שספר עשה לי ולכן יש גוונים בהירים יותר למעלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - מיואשת לא יודעת מה לעשותרוית19/06/2014
שלום רב
לפני כחודש לאחר הפסקה של חודש שימוש במינוקסי (לפי הוראת רופא ) שערי היה לבן מאוד בקרקפת .הספר שלי צבע לי את השיער בצבע אורגני וגם טיפול קרטין באותו היום .לאחר שלושה ימים חפפתי כעצתו .אולם לצערי הרב השיער בחפיפה כמו קרש לא זז יבש ללא ברק וגמישות כואב לי בקרקפת .וכעת נושרים לי גם קטנים.אני בת 57 ומורה מרגישה חסרת אונים .אנא עזרו לי .מה אוכל לעשות .
תבורכו בפרנסה טובה ובריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיואשת לא יודעת מה לעשות - תגובה
רוני חתוכה20/06/2014שלום רב
נתחיל מהסוף להתחלה.
טיפול קראטין הינו טיפול שחייבים לדעת לעשות ומעבר לכך חייבים לדעת את סוג ההחלקה ואפילו לראות פיזית מאחר וישנם חומרים שונים בעלי איכויות ירודות שעלולות לגרום למצבים גרועים של שיער ולא מותאמים מקצועית לסוגי השיער השונים ע''י הספר ולכן זהו תחום פרוץ וידוע לשמצה.
שנית איזה צבע אורגני הוא צבע לך והאם החומר של הצבע ידוע ,מוכר ,ומוכח???
לא תשתמשי במוצרי שיער או קרם גוף שלא מוכרים נכון?
כאבים בקרקפת לא אמורים להיות לך...האם את הטיפול בקראטין מרחו לך מן הקרקפת???
בכל מקרה אשמח לעזור ואשמח לשמוע ממך.
יום מבורך ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיואשת לא יודעת מה לעשות - תגובה
זאב לוין20/06/2014היי עירית!
השיער שלך יבש וחסר ברק, בגלל שזה לא מקצועי לעשות החלקה באותו יום שצבעו את השיער. קרטין מבריח את הברק שהצבע נותן ומשאיר את השיער יבש.
מה שאחיך לעשות זה לגשת לרופא ולעשות בדיקות דם,במידה ויש צורך אני ממליץ לך לחזור להשתמש במינוקסי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספריי להגנה מחוםקרין18/06/2014
שלום, תמיד לפני שאני עושה מחליק אני שמה על השיער ספריי להגנה מחום. אני תמיד מחכה שיתייבש קצת לפני שאני עושה מחליק, כי כשזה עדיין רטוב יוצאים אדים וזה מרגיש לי מסוכן. האם כדאי לחכות עד שיתייבש או שזה ימעיט בהגנה מהחום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספריי להגנה מחום - תגובה
רוני חתוכה18/06/2014שלום רב
לאחר שאת שמה את חומר ההגנה ניתן לייבש עם פן כרגיל (רק רוח חמימה על השיער עד לייבושו), ואז להחליק.
לא מומלץ להשתמש במחליק, אך כל הכבוד שאת משתמשת בחומרי הגנה לשיער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלידיעתך...
דינה19/06/2014יש עוד דברים שאפשר לעשות כדי להגן על השיער במיוחד עכשיו עם השמש וגם היבוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילו דברים ??
קרין19/06/2014ולא הבנתי,אם אני עוברת עם מחליק כשהספריי עוד לא התייבש, זה מזיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאילו דברים ?? - תגובה
רוני חתוכה19/06/2014שלום רב
אסור להחליק את השיער בכלל כי הקראטין הטיבעי של השיער נשחק אט אט ואז תישארי עם שיער קש לבסוף.
למגן את השיער תמיד חשוב כגון שמן קראטין או ''מויסטר לוק'' של סנסיאנס שיסיידו או ''סילק ת'רפי'' וכו'
נשמח לייעץ טלפוני במידת הצורך
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבועגלהרותי18/06/2014
האם אפשר לעשות אבועגלה בלי רולים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבועגלה - תגובה
רוני חתוכה18/06/2014שלום רב
אין בעיה כלל. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)


