שיני בינה כלואות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיני בינה כלואות
    פוליציסטית
    07/01/2008

    שלום,

    יש לי שתי שיני בינה כלואות בלסת התחתונה, אחת מכל צד. שתי השיניים "שוכבות" ורק המשטח העליון שלהן גלוי (אינו בולט מעל לפני החניכיים). למרות שאיני סובלת מדלקות או כאבים הומלץ לי לעקור אותן כדי למנוע סיבוכים בעתיד. אחד הרופאים שבדק אותי לא מצא פגיעה בשן הסמוכה, השני טען שיש כבר התחלה של פגיעה כך שהשיניים חייבות לצאת.

    מכיוון שהכירורג שבדק אותי היה גועלי ביותר ולא ענה לשאלותיי, אשמח להתייעץ לגבי כמה דברים:
    1. הבנתי שלא מומלץ לעקור את שתי השיניים משני הצדדים ביחד. מה הסיבה? מה עלולים להיות הסיבוכים?
    2. האם ישנם רופאים שמוכנים בכל זאת לעקור את שתי השיניים ביחד? (אני מעדיפה לעקור את שתיהן ביחד ולגמור עם זה, כדי שלא אצטרך לסבול את כאבי התופת פעמיים. בנוסף, נראה לי שאחרי שאעקור אחת לא יהיה לי אומץ לחזור לשם).

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיני בינה כלואות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיני בינה

    ד``ר דניאל ניצן
    07/01/2008

    שלום יעל
    הסיבה שבדרך כלל לא עוקרים בשני הצדדים היא הכאב והנפיחות, שעלולים לגרום לכך שיהיה לך קשה לאכול מספר ימים, עקב הנפיחות.
    אין מניעה לעקור בשני הצדדים אם את מודעת לבעיה הנ"ל ומוכנה להתמודד עם התוצאות.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר, ועוד שאלה -

    פוליציסטית
    07/01/2008

    נאמר לי שלא מומלץ לעקור את שתי השיניים ביחד בגלל שמדובר בהרדמה של שני צידי הלסת והלשון, שאינה מומלצת - האם יש בכך מן האמת?

    היכן אוכל למצוא רופא שיסכים לבצע את העקירה הכפולה אם אחליט שזהו רצוני? האם ניתן לבצע אצלך?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו