דחוףףףף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוףףףף
    אנגליקה
    03/11/2011

    שלום שלחתי הודעה בעבר על פצע מעיק בלשון בצד של הלשון ממש בפנים שלא עבר לי אחרי טיפול של משחה נגד אפטות וטיפול באנטיביוטיקה במשך 5 ימים וביקור נוסף אצל רופא א.א.ג שאמר שזה רק פצע, מאז עבר עברו עוד 3 שבועות, מה שאומר שהפצע כבר כמעט חודש וחצי ולא עובר, לפני כמה ימים הייתי אצל רופא שיניים שהסתכל בלשון ואמר שלא רואה משהו חריג אבל אמר שצריך ללכת לרופא פה ולסת, היום גיליתי שהתנפח לי באותו צד מתחת ללשון, ממש ברצפת הפה. אני מאוד לחוצה בשבועיים האלה סבלתי מבלוטות למפה נפוחות וכאב בשקד באותו צד של הפצע, הרופאה שלי נתנה לי כדורי הרגעה ובדוח הפנייה לרופא מומחה כתבה שיש לי חרדה ממחלת סרטן.
    אני ממש מודאגת ולא מבינה למה לא יכולים לעשות לי בדיקות מקיפות יותר, האם פצע שלא עובר כל כך הרבה זמן חייב להיות משהו גרוע או שיש עוד דברים שיכולים לגרום לזה כמו זיהום פטרייה או משהו? הפצע נראה כמו 2-3 חורים בלשון..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוףףףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוףףףף - תגובה

    ד``ר דניאל ניצן
    03/11/2011

    שלום
    אנא גשי לבדיקת כירורג פה ולסת, או מומחה לרפואת הפה.
    במידה ויש צורך יפנו אותך לבדיקה יסודית, כגון ביופסיה.
    בריאות
    דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו