שאלה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה
    שיר
    28/01/2012

    בת 33 צריכה לעבור 3 עקירות של שיניים טוחנות עליונות שיש בהם דלקת כרונית, ויש לי 2 שאלות: זכור לי כי לפני שנים שעשיתי עקירה שם לי הרופא בתוך החור לפני שהוא תפר איזה גוש כזה עם ריח לא נעים ומזכרוני הוא אמר שזה מכיל חומר אנטיביוטי ומחטא ומזרז את ההחלמה במקום אשמח מאוד לדעת מה שמו של הדבר הזה או של משהו דומה לזה ששמים במקום העקירה לפני שתופרים חוץ מפד גזה..
    שאלה שניה היא: יש לי באופן קבוע נפיחות קלה באזור האף בצד שמעל אותם שינים זו כבר נפיחות של המון זמן לפעמים יותר לפעמים פחות עם נזלת מימית מאותו נחיר, רופא אףא וזן גרון אמר שהנפיחות היא מהאף ומהרירית הנפוחה בזמן נזלת..ורופא השינים אמר הכל מהשיניים..האם יכול להיות קשר בין נזלת מימית ונפיחות ליד האף בחלק העליון לבין הדלקות שינים. תודה על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    30/01/2012

    קרוב לוודאי שהחומר שאת מדברת עליו נקרא אלוואוג'יל
    יתכן כי קיים קשר בין תהליך הדלקת שקיים בשיניים לבין דלקת המופיעה בסינוס הקשור לאף ומכאן הופעת הנזלת. הדבר דורש בדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו