כאבים..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים..
    רוני
    10/05/2007


    שלום..
    הייתי אצל רופא השיניים שלי בעקבות כאבים בלסת וקושי בפתיחת הפה ובהתחלה הוא חשב שכואב לי בלסת בגלל שצומחות לי שיני בינה כי הוא ראה את הצילום ואחרי שהוא בדק הוא אמר שזה לא נראה לו קשור ושזה כנראה משהו חיצוני שאל אותי אם אני במתח.. אמא שלי אמרה לו שכן למרות שאני ממש לא חושבת שזה קשור. אני גם לא מבינה למה כשרופא לא יודע מה הבעיה אצלי הוא מפיל את זה עלי ואומר לי שאני במתח ובגלל זה כואב לי.. תגיד שאתה לא יודע מה הבעיה, תשלח אותי לרופא שמבין בזה וזהו..!! אני גם לא חושבת שהוא יודע שקשה לי לפתוח את הפה.. בכל אופן אחר כך התווכחתי עם אמא שלי והיא אמרה לי שאין מה לעשות ושאם הוא היה חושב שיש בעיה הוא היה שולח אותי לכירורג. בקיצור עכשיו אני בבעיה כי אמא שלי לא רוצה לקחת אותי לרופא אחר וזה כבר שלושה חודשים ככה ופשוט אין לי מה לעשות\= ואני לא חושבת שאני צריכה לסבול ככה כי בטוח יש מה לעשות..
    מה אתה חושב שאני צריכה לעשות? להשאיר את זה ככה וזהוו.. או מה...?
    אשמח מאוד לעזרה כי אני כבר מיואשת ואף אחד לא מקשיב לי!!

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בפתיחת הפה

    ד``ר דניאל ניצן
    10/05/2007

    שלום רוני
    פעמים רבות כאבים בפתיחת הפה הם תסמינים של בעיה בפרקי הלסת או בשרירי הלעיסה. אני מציע לך להבדק במרפאת פרקי הלסת. תוכלי למצוא אותן במסגרת המרפאות לכירורגית הפה והלסתות במרכזים הרפואיים הגדולים, או בבתי הספר לרפואת שיניים - באונירסיטת תל אביב ובהדסה ירושלים.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו