בבקשה תעזרו לי!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה תעזרו לי!
    רחל
    20/05/2012

    שלום, שמי רחל ואני בת 19.
    לפני כשנה החלה לכאוב לי האוזן הימנית, בהתחלה התעלמתי מזה, אך כשזה נמשך לאורך כמה חודשים טובים פניתי לרופא משפחה. הוא טען שהוא לא רואה שום דבר ושאם ממשיך לכאוב לי שאני אלך לרופא א.א.ג. פניתי לא.א.ג שלא ראתה כלום חוץ ממעט נוזלים באזניים והביאה לי מרשם לכדור שלטענתה היה אמור לפתור את הכל. זה לא עזר. חזרתי אליה והיא שלחה אותי לבדיקת שמיעה שיצאה 100% ושוב הציעה לי כדורים. בשלב זה כבר לא הייתי מוכנה ליטול שוב כדורים כשאני יודעת בבירור שהם לא עוזרים, אז היא הפנתה אותי לרופא שיניים לבדוק האם יש חור או משהו, אך הוא לא ראה כלום. בינתיים עברה כבר יותר משנה מאז שהחלה לכאוב לי האוזן, הכאבים נעשים יותר ויותר תכופים והחלו לאחרונה להקרין לי גם על כל החלק האחורי של הראש ממאחורי האוזן והלאה, על הכתף ולפעמים גם בראש למעלה. יש לי מעין בליטות ליד האוזן והרופאה טענה שזה נפיחות כתוצאה מהצטברות נוזלים. אני ממש ממש פוחדת כבר, והסיוטים רודפים אותי...תוכלו בבקשה לסייע לי? למי לפנות? מה לעשות? ומה זה יכול להיות? קצתי בריצות לרופאים שמחזירים אותי הביתה במצב זהה ללא שום פתרון...
    תודה רבה וערב טוב, רחל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה תעזרו לי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תעזרו לי! - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    22/05/2012

    אנא גשי לבדיקת כירורג פה ולסת על מנת שיעריך האם מקור הכאב הינו פרק הלסת המצוי בסמיכות לאוזן ועשוי להקרין אליה כאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו