שתלים לעשות או לא לעשות ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתלים לעשות או לא לעשות ?
    הדס
    19/02/2008

    שלום רב,
    אימי מרגישה שהיא צריכה לבצע שתלים לשיניים בלסת התחתונה והעליונה מעלה ומטה, שן אחת לכל צד.היא מרגישה כי קשה לה ללעוס, וכן כי זה מפריע לה בדיבור.
    היינו אצל מס' רופאי שיניים, פרטיים וגם מקופת חולים כללי. כולם אמרו שצריך שתלים, הרופא שיניים של קופת חולים כללית (רופא משקם מומחה) שלא אזכיר את שמו אבל נראה לי בחור רציני, אמר שלא נראה לו שיש צורך בהשתלה, כיון שיש אבן טוחנת ראשונה בכל צד ולא נראה לו שכדאי לעשות את הניתוח של הרמת סינוס - שככל הנראה צריך להתבצע כיון שאין עצם (עדין לא בוצע CT).
    אחד הרופאים הפרטיים אמר כמובן שצריך לעשות CT ראשית, אבל אמר שאין צורך בהרמת סינוס, אלא הכל היום מדובר בזויות...שיטת SAFE DIRECT.. אין לי מושג אם אפשר לסמוך על דבריו.

    מה דעתך ? האם לדעתך יש צורך בהשתלה ? אימי בעיקר פוחדת מהניתוח זו הסיבה שהיא לא רוצה לבצע את השתלים ומחפשת אלטרנטיבות.. כל מי שמבטיח דרך אחרת..
    אשמח לתשובתך. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתלים לעשות או לא לעשות ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתלים

    ד``ר יזהר שוחט
    19/02/2008

    לצערי לא אוכל לתת תשובה רצינית ומבוססת ללא בדיקת המתרפאה והצילומים. אני ממליץ לך לפנות למומחה בכירורגיה שלאחר בדיקה יוכל לתת את האופציות האפשריות.
    בהצלחה
    ד"ר יזהר שוחט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו