עקירת שן בינה שבועיים לאחר עקירת שן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירת שן בינה שבועיים לאחר עקירת שן
    איתמר
    23/07/2012

    שלום רב.
    ב15/7 ביצעתי עקירת שן בינה בלסת התחתונה בצד ימין בפה ולסת בתל השומר.
    עוד לפני העקירה נקבע לי ב29/7 לעשות עקירה של שן הבינה בצד שמאל של הפה גם בלסת התחתונה.
    היום כשבוע וקצת אחרי העקירה, אין לי נפיחות יותר במקום, ונשאר רק כאב קטן והגבלה קלה.
    יש לי מס' שאלות:
    1) לאחר עקירת שן בינה שמאלית, האם ניתן להסתמך על הצד הימני של הפה לדוגמה לאכול. או שקיים סיכוי שזה יפגע בפצע(אני עם תפרים נמסים,שטרם נמסו).
    2) סביר להניח שאחרי העקירה השנייה יתנו לי שוב אנטיביוטיקה, האם מבחינה רפואית לתת אנטיביוטיקה שבוע אחרי סיום שימוש באנטיביוטיקה זה הגיוני ולא מסכן את הבריאות?
    3) הנני סובל מברוקיסיזם ומטופל ע"י רופא TMJ, העקירה הראשונה עשתה לי כאבים רבים בלסת ואני מפחד שעקירה נוספת בזמן קצר תחמיר את המצב.

    האם אני סתם חושש? או שלבצע עקירה נוספת לאחר שבועיים, נחשב לנפוץ
    יש לציין שאינני יכול לדחות יותר את העקירה אחרת הייתה דוחה אותה כבר ממזמן.

    אשמח לתשובה תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת שן בינה שבועיים לאחר עקירת שן - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    24/07/2012

    אין כל סכנה או מניעה מביצוע העקירה בטווח זמן של שבועיים כל עוד פתיחת הפה אינה מוגבלת ומאפשרת גישה לשן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו