לסת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לסת
    חן
    19/09/2012

    שלום. רציתי לשאול לגבי הלסת שלי. לפני שנתיים כשהייתי חיילת התחילו לי קליקים בלסת ואחרי תקופה ננעלה לי הלסת ולא הייתה לי אפשרות לפתוח את הפה כמו שצריך, ולאכול כמו שצריך. נסעתי לבית חולים "פוריה" בטבריה. לפה ולסת. אבל זאת הייתה תופעה מוזרה לרופא שבדק אותי ולא היה לו הרבה מה לעשות עם המקרה שפשוט ריסס לי ספריי קר לאזור כדי לנסות לפתוח את הלסת. אבל כלום לא עזר. נסעתי לית חולים "העמק" בעפולה גם לפה ולסת אבל גם שם הבנתי שאת הלסת שלי לא יצליחו לשחרר וזה יגמר בגימלים... אחרי תקופה הלסת שלי השתחררה לבד והצלחתי לאכול בשר דברים שלא הייתי יכולה ללעוס אבל לפתע שוב זה קרה ננעלה לי הלסת. הגעתי לבית חולים "תל השומר" בתל אביב. ושם הרופא ניסה לפתוח את הלסת אך גם שם לא הצליח, והחליט שאני צריכה סד לילה. וקבע לי תור לעוד חודש שתוך כדי שהלסת נעולה הכאבים לא מפסיקים. הלסת השתחררה ושוב ננעלה. סיפור מתמשך.
    לפני כשלושה חודשים ננעלה לי שוב הלסת והצלחתי לפתוח אותה לבד אחרי כאבים חזקים לפני כשבוע. אני בקושי מרגישה רגש בסת. עדיין מתקשה לאכול דברים קשים, למשל בשרים... אני מיואשת וכבר לא יודעת מה לעשות.....
    מה אני צריכה לעשות בנוגע לזה שהלסת תחזור לתפקד כמו שצריך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסת - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    21/09/2012

    ישנם טיפולי פזיותרפיה שיכולים להקל את מצבך. במקרים מסויימים יש אפשרות לבצע שטיפת מפרק להקלה בסימפטומים. גשי לבדיקה במרפאת פרקי לסת בהדסה עין כרם או בתה"ש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו