תותבות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תותבות
    שירי
    17/05/2007

    אמי בת 78, חלק מהשיניים שלה כבר נשרו והיא רוצה לעשות תותבות. שמעתי שיש אפשרות לעשות שתלים, ככה שהיא לא תצטרך להוציא ולהכניס את השיניים ושזה מרגיש יותר טוב. תוכל לפרט על התהליך ועל היתרונות והחסרונות שלו מול תותבות (גם מבחינת מחיר....)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תותבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תותבות על גבי שתלים

    ד``ר דניאל ניצן
    17/05/2007

    שלום שירי
    באופן כללי, תותבות נסמכות על חניכיים ולכן הן לא יציבות, הן גדולות ולכן הן לא נוחות ומרגישות כגוף זר בפה, והן חוסמות חלק מהאברונים האחראיים לתחושת הטעם (בחיך). כמו כן לאחר מספר שנים יש ספיגה משמעותית של העצם, וזה נותן את ה"מראה הזקן" שיש לאנשים שמרכיבים תותבות שנים רבות. היתרון - הטיפול זול ומהיר.
    לתותבות שנסמכות על שתלים יתרונות רבים. הן נוחות יותר, יציבות יותר, והשתלים שומרים על רמת העצם. זהו טיפול שנותן איכות חיים ברמה גבוהה יותר. החסרון - עלות גבוהה.
    לגבי הטיפול הספציפי המתאים לאמא שלך, אני מציע לך להתיעץ עם הרופא המטפל בה.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו