ספיגת עצם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ספיגת עצם
    נטע
    17/04/2014

    רציתי לשאול האם זה נכון שאם לא עושים השתלה עד 8 שבועות אחרי העקירה , ולא עושים העמסה מיידית רוב הסיכויים שצריכים גם השתלת עצם עקב ספיגת העצם מהעקירה? אני אמורה לעשות השתלה עוד איזה חודש ויעברו 4 חודשים האם במצב כזה שהשן גם שעקרו היתה עם דלקת חריפה ושברים הסיכוי גדול לכך שאצטרך גם השתלת עצם והאם עושים זאת בדרך כלל במועד השתל ? ואם לא איך הולכת הפרצדורה של השתלת עצם במועד השתל וגם אם עושים לפני ההשתלה איך זה הולך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספיגת עצם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספיגת עצם - תגובה

    ד``ר יזהר שוחט
    22/04/2014

    לאחר עקירת שן מתחילים תהליכי ספיגה של העצם שאחזה אותה ולכן בחלק מהמקרים מעדיפים לבצע השתלה מיידית על מנת למנוע את אובדן העצם.השתלה מיידית אינה מתאימה בכל המקרים ובכל האתרים ויש לבחור את המקרה בקפדנות ובהתאם לקריטריונים. במידה ונדרשת השתלת עצם ניתן לבצעה בנפרד מההשתלה או כחלק מתהליך ההשתלה. מנצלים תחליפי עצם מסוגים שונים המעודדים בניית עצם טבעית ומאפשרים הגדלת הנפח הגרמי הזמין לשתל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו