רנולה תת לשונית.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רנולה תת לשונית.
    טלי
    12/04/2008

    שלום רב,

    יש לי בעיה גדולה, שעליה אני לא יכולים להתגבר. זה קרה לפני שנה, חוץ משפעת יותר לא חליתי בשום דבר. האיזור מתחת ללשון התחיל להתנפח מצד ימין. שלחו אותנו לאשקלון למחלקת פה ולסת [ מחדרה] עשו צילומים ולא מצאו שום אבן כפי שציפו למצוא, עשו לי ניתוח עם לייזר, לאחר שהפצע נסגר היא חזרה [הרנולה] היא התחילה שוב לגדול ולאחר שבועיים-שלוש היא נעלמה כלא הייתה. כעבור חצי שנה מאז צמחה רנולה שוב רק שמצד שמאל ויש לי ליום רביעי ניתוח עם ליזר רק שהפעם ברמב'ם שבחיפה. אני מפחדת שזה ירדוף אותי כל החיים. מהיכן היא באה ומה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רנולה תת לשונית.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רנולה

    ד``ר דניאל ניצן
    12/04/2008

    שלום טלי
    רנולה זה הצטברות של רוק בבלוטת הרוק התת-לשונית. כש"פותחים" אותה, כפי שעשו לך בעבר, הרוק מתנקז ולכן הנפיחות נעלמת, אך יש לרנולה נטיה לחזור לעיתים. במקרה שיש חזרה יותר מפעם אחת ניתן להוציא את בלוטת הרוק עצמה, בניתוח פשוט, וזה פותר את הבעיה.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד''ר דניאל ניצן שלום.

    טלי
    12/04/2008

    תודה רבה על כך שענית לי. אני הייתי רוצה לדעת מדוע היא נוצרת, מהן הסיבות שהיא מופיעה ומהיכן היא באה, במה הבעיה. הרי לא חליתי אף פעם בשום דבר רציני ותחילה היא הייתה בצד אחד ועכשיו היא בצד שני, אז משמע הדבר שאם היא תחזור אז יעשו לי ניתוח ב2 הצדדים ויוציאו את הבלוטות? הרי ישאר ליו צלקות מלבד זאת אמרו לי שזה ייתן תופעות לוואי בשאר חלקי הפנים\גוף. כדי שהיא יותר לא תחזור, האם יש דרכים אחרות מלבד הניתוח להפטר ממנה? הרי זוהי כבר רנולה שלישית במספרה אך שהפעם בצד השני, איך אני יכולה להיתמודד עם זה?
    הרופאים אומרים לי שזו טראומה של המקום, הרי אני לא אוכלת מסמרים או משהו איך זו יכולה להיות טראומה? או שזה יכול להיות בגלל גיל ההתבגרות? מדוע לא כתוב בשום מקום מהן הסיבות להווצרותה?

    בתודה רב טלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רנולה

    ד``ר דניאל ניצן
    13/04/2008

    שלום טלי
    1. כמו מצבים רבים ברפואה (ובחיים) - אנו לא ממש יודעים את הגורמים להווצרות הבעיה (רנולה).
    2. הוצאת הבלוטה התת-לשונית (או שתי הבלוטות) לא תשפיע כהוא זה על שום דבר במראה הפנים או בתפקוד שלך.
    3. הצלקת היא בתוך הפה, ואף אחד (כולל אותך) לא יוכל לראות אותן.
    4. השיטות הנפוצות העיקריות לטיפול הן אלו שהזכרנו לעיל, וכוללות "פתיחת" הרנולה בדרך כלשהיא (לייזר, סכין, וכו') או הוצאת הבלוטה עצמה.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו