עקירה כירוגית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירה כירוגית
    גיא
    29/05/2007

    היי
    ב - 21/05 עברתי עקירה כירוגית בשן 26, עקרו שורש ולאחר מכן נעשו תפרים...
    כמובן שאחרי הטיפול כואב למשך יום יומיים (לא ציפתי לפחות) אבל מאז אני רק חיה על אדוויל שטיפות פה ואני חשה כאבי תופת..
    שפניתי לרופא שיניים בהתחלה נאמר לי שאני חייבת לעזור לעצמי ולבצע שטיפות פה עם מים ומלח ורק ככה הכאב יחלוף (כמובן שניסיתי ולא עזר) חזרתי לרופא שיינים והתלוננתי על כאבים, בדקו אותי ואמרו לי שהתפרים מתחילים להיסגר ומכאן הכאב שאני מרגישה.
    לא עזר כל טיפול (יש לציין שעבר כבר שבוע והכאב רק גובר) וחזרתי לרופא ביום ראשון האחרון שנתן לי אנטיביוטיקה (מוקסיפן 500 מ"ג 3 פעמים ביום) ואמר שתוך 24 שעות אני אמורה להרגיש הקלה בכאב (כמובן שאני לא מרגישה שום שינוי, אני רק יודעת שסיימתי כבר חבילה וחצי של אדוויל) השאלה שלי היא כמה זמן צריך להרגיש כאב אחרי עקירה כירוגית?
    מתי התפרים אמורים להינמס לבד?
    ומה אניעושה עם הכאב האיום הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירה כירוגית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים לאחר עקירה

    ד``ר דניאל ניצן
    29/05/2007

    שלום טל
    לצערנו, כאבים לאחר עקירה עשויים להמשך ימים רבים, כפי שנוכחת לדעת. נדיר שאחרי שבועיים עדיין כואב, כך שאני מאמין שתוך ימים מעטים המצב ישתפר.
    תפרים נמסים אחרי שבוע עד שלושה שבועות בדרך כלל, כתלות בסוג החוט, היצרן וכו'. אבל בדרך כלל אין קשר בין הכאבים לתפרים.
    בינתיים תאלצי להמשיך בנטילת משככי כאבים. אם המצב לא משתפר תוך יום-יומיים, אני מציע לך לפנות לרפא שעקר את השן.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו