פיסת שן שנשארה לאחר עקירתה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיסת שן שנשארה לאחר עקירתה
    ערן
    14/05/2008

    לפחות ככה אני חושד, לפני כחודש עברתי ניתוח כירוגי להוצאת שן בינה(לסת תחתונה אם זה משנה..), הכול היה בסדר והוא לא אמר לי כלום, לקחתי אנטיביוטיקה איזה 5 ימים ובסדר כאב קצת בימים הראשונים אבל זה צפוי לקרות ואין לי בעיה עם זה, לפני כמה ימים(לערך 20יום אחרי העקירה) הסתכלתי על המקום וראיתי מין דבר לבן בצד של השן שנעקרה, אחרי כמה ימים התברר לי(אני לא רופא אבל אני די משוכנע שזאת חתיכת שן, ואם לא.. מה לעזאזל זה יכול להיות?) שזאת כנראה שן... הקטע הוא שזה די חד וזה מתחיל לחתוך לי את הלשון(בינתיים אני רואה רק שקע אבל זה מקשה עלי לאכול וזה מתחזק לאט לאט, אולי עם הרוק בפה זה פשוט נהיה חד יותר אני לא יודע..). הוא גם השתמש במסור כדי לחתוך תשן לחתיכות(נראה לי שתיים אבל שוב אני לא יודע), הייתכן שחלק מהשן נשבר והוא לא שם לב ורק עכשיו אחרי 20יום זה בוקע החוצה?, ואולי הסיבה שלא הייתה מוגלה היא האנטיביוטיקה?, אני לא יודע מה לחשוב, כנראה מחר אני אלך לרופא הזה לבדיקה שוב כי אני לא יכול להמשיך ככה, וגם, אם יתברר שזאת אכן שן (אמנם קטנה אבל זה גורם לי לאי נוחות מטורפת) יש פה עילה לתביעה?... תודה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן

    ד``ר יזהר שוחט
    15/05/2008

    אנא גש לבדיקה יתכן שהמדובר הזיז עצם בולט הדורש הסרה ולא בחלק מהשן.
    ד"ר יזהר שוחט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו