שאלה לגבי עקירה כירוגית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי עקירה כירוגית
    איריס
    15/05/2008

    שלום ד"ר
    קודם כל יישר כוח על תשובותיך המעניינות והמקצועיות.
    אני בת 35, שומרת מאוד על השיניים עד כמה שאפשר. לפני כ - 7 שנים עברתי טיפול שורש בשן טוחנת תחתונה מימין, ועליה כתר. לפני כ - 4 שנים בצילום סטאטוס התגלתה בעיה מתחת לכתר.
    רופאה מומחית לטיפולי שורש טיפלה לי שוב בשן דרך הכתר כדי לא לעקור אותו או את השן .
    בימים אלה ביצעתי צילום סטאטוס חדש אשר גילה שישנה דלקת כרונית מתחת לכתר זה והיא מתפשטת, הרופא טוען שהעצם גם נאכלת לי תוך כדי. הוא המליץ על עקירה כירוגית, השתלת אבקת עצם וכמובן שתל. אני מאוד מפוחדת, לא ישנה בלילות מפחד ששמעתי גם על כך שיכולות להיגרם בעיות בעצב הפנים עקב מיקום השן (בחלק התחתון של הפה).
    האם דעתו של הרופא לגבי מקרה זה נשמעת לך מקצועית? ואם כן האם התהליך שעליי לעבור הינו קשה? האם השתל נקלט בדר"כ או שאולי עלול להידחות? האם עקירה כירוגית מעין זו מסוכנת וכואבת? מרגישים משהו? אני מאוד מודה לך על הסבלנות ותודה מראש על תשובתך.
    אני מאוד מפוחדת. אבל יחד עם זאת יודעת שעליי לעבור את התהליך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי עקירה כירוגית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה

    ד``ר יזהר שוחט
    15/05/2008

    שלום איריס
    יש צורך בבדקת השן והצילומים על מנת להמליץ על טיפול.
    ככלל השתלת שתל ותוספת עצם הינן פעולות בעלי סיכויי הצלחה טובים ומלווים לעיתים בכאב ונפיחות הנשלטים ע"י טיפול תרופתי.
    בהצלחה
    ד"ר יזהר שוחט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו