מרקם לא תקין בלשון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרקם לא תקין בלשון
    שירה
    13/11/2016

    שלום ד״ר זאת שוב שירה שהתלוננתי על מרקם לא תקין. אני אציין שבכל פעם שאני מנקה עם מבריש לשון אפילו בעדינות ולא בחוזקה הלשון מדממת באותו מיקום אזור באמצע הלשון וכואב לי שם כשאני אוכלת האיזור שם שורף לי ועוקץ כמו כוויה, לכן אני לחוצה כי קראתי שלשון מדממת זה לא טוב, האם זה נורמאלי למה שמוגדר כפטרייה? יש לי עוד שאלה האם בוודאות אפשר לאבחן סרטן בלשון בPET CT? כל שאני יכולה להישאר רגועה כי הסיטי יצא תקין? או שמאבחנים רק בביופסיה ולפעמים הPET יכול לפספס סרטן בלשון? ואם זה באמת רק פטרייה או זיהום מה אני יכולה לעשות כבר כדיי להיפטר מזה? איך אפשר לגרום לפפילות להפסיק לצמוח כל יומיים? זה כבר מתיש ומגעיל נאבד לי כבר הטעם באוכל זה מבטל את הטעם. אציין שניסיתי דקטרין תקופה ולקחתי פונקנזול אם זה השם של הכדור. מה אפשר לקחת תרופה שתעבור את זה לגמרי והלשון תחזור להיות אדומה וחלקה ללא פפילות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרקם לא תקין בלשון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרקם לשון

    ד``ר יזהר שוחט
    14/11/2016

    גשי לבדיקת מומחה ברפואת הפה לקבלת תשובה ופתרון לבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו