בעיה בלסת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בלסת
    ה
    10/06/2007

    שלום,
    1מגיל צעיר גילו שאני חורקת שיניים בלילה ובאיזשהו שלב התחילו להיות לי "קנקים" בלסתות בלעיסה, פתיחה וסגירה.
    2 כעבור מספר שנים בגיל ההתבגרות הבעיה החריפה כאשר בשיאה הלסתות היו נתקעות במצב פתוח (בעיקר בפיהוק). במהלך תקופה זו נאמר לי בייעוץ שניתוח לתיקון הבעיה הוא מסובך ועלול לפגוע בעצבי טעם וריח שעוברים במקום.
    3 לפני כחצי שנה הבעיה הגיעה לשיאה כאשר פרקתי את הלסת התחתונה ובמקום התפתחה דלקת וכו' וטופלתי בסטרואידים. הומלץ לי בבי"ח להגיע לפיזוטרפיה. קופה"ח שלי לא אישרה לי את הטיפול ולכן לא קיבלתי אותו. הלסתות חזרו למצבן הקודם והיום אף יותר טוב, אבל עדיין לא נפתחות ישר, כואב לי בצד אחד ,"קנקים" וכו' וכו'
    4לאחרונה שמעתי מאדם המשרת בצבא שסובל מאותה בעיה שהוא אמור לעבור טיפול בניתוח שבו מזרימים מים לאיזור או משהו כזה.
    לשאלתי - מה הן האפשרויות העומדות בפני? האם הניתוח הנ"ל טיפול מוכר? פיזוטרפיה?
    סליחה אם הארכתי רציתי לדייק בפרטים..
    תודה מראש ה.,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בלסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרקי הלסת

    ד``ר דניאל ניצן
    10/06/2007

    שלום ה
    אכן קיים טיפול שכולל שטיפה של פרקי הלסת, וייתכן שהטיפול מתאים לך. אני מציע לך להבדק באחת מהמרפאות המתמחות בפרקי הלסת, למשל בהדסה ירושלים או בתל השומר.
    הערה:
    פיזיותרפיה היא כלי חשוב מאוד במקרה שלך, וגם אם את לא מקבלת כיסוי כספי מהקופה, כדאי לך מאוד לבצע אותו באופן פרטי.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו