עקירה שן בינה כלואה כירוגית - ליטל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירה שן בינה כלואה כירוגית - ליטל
    ליטל
    08/06/2008

    לאחר שעברתי עקירה של שן כלואה לפני מס חודשיים אני סובלת מכאביים בעט נסיון פתיחת הפה וממש קשה לי לפתוח את הפה הכאב מתרכז ממש בלחי למעלה ליד האוזן. הרופא שלי אמר שזה בגלל שנתפסו לי השרירים באזור למרות שעברו מס חושדשיים זה עדיין לא משתחרר. לטענת הרופא אולי כדאי לשלוח אותי לפיזוטרפייה ואז יפתח לי הלסתות שאלותי הן:צרך לעשות צילו פנורמי לפני שאני נגשת לפי ההמלצות של הרופא לפיזוטרפיה? ואם כן אז איפה עושים צילום פנורמי אני תושבת רמת גן ובקופת חולים מכבי. אחרי הצילום לאן מומלץ לגשת??
    האם התופעה של קושי בפתיחת הפה אחרי העקירה זה דבר מוכר?? ואם כן אז אם אחרי טיפול מסויים זה יכול להשתפר כי המצב ממש מציק לי ומקשה עלי בחיי היום יום.
    תודה רב רבה ליטל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה

    ד``ר יזהר שוחט
    11/06/2008

    התופעה של הגבלה בפתיחה אחרי עקירה אינה מאוד נפוצה בטווח זמן של 4 חודשים. מןמלץ להבדק ע"י מומחה לפה לסת יחד עם צילום פנורמי אותו ניתן לבצע בכל מכון רנטגן המבצע צילומי שיניים.
    טיפול פזיותרפי יכול לשפר את הפתיחה במידה ואכן מקור הבעייה הוא שרירי.
    בהצלחה
    ד"ר יזהר שוחט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו