ד"ר, זקוקה לעזרתך דחוף הארכת כותרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ד"ר, זקוקה לעזרתך דחוף הארכת כותרת
    דבי
    07/07/2008

    אני בת 46, בריאה, ואיני נוטלת תרופות. ביום חמישי האחרון, בשעות הצהרים, עברתי ניתוח הארכת כותרת בשן מספר 16 (בלסת העליונה בצד ימין). בלילה, לאחר שההרדמה פגה סבלתי מכאבים עזים, אך התגברתי בלי משככי כאבים. ההרדמה פגה? לא בדיוק. היום כבר כמעט יום שני, הלחי עדין נפוחה, חלקים בשפה, באף, בסנטר ובחלק מהלחי עדיין חסרי תחושה, ויש תחושה מוזרה באוזן ובעין, והצד הזה נראה (אם מתבוננים היטב) "נפול". האם זה סביר? האם זו תגובה טבעית ונורמאלית? אני מוטרדת כיוון שביום חמישי, במקביל להוצאת התפרים, אני אמורה לעבור ניתוח הארכת כותרת בשתי שיניים בלסת העליונה בצד שמאל. כמה זמן אחרי הניתוח אמורים הסימנים והתחושות שמניתי לעבור? מקוה לתשובה מהירה, תודה מראש, דבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הארכת כותרת

    ד``ר יזהר שוחט
    08/07/2008

    אנא פני לפורום העוסק בניתוחי חניכיים - פריודונטיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו