ביופסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ביופסיה
    khnur
    21/07/2008

    הנני בת +18 ובבדיקה שגרתית עליה אני מקפידה נתגלה איזשהו "כתם" בין 2 שורשי שיניים בלסת התחתונה הופנתי למרפאת פה ולסת והללו טענו שיש רק לעקוב אחרי זה כך 4 שנים... בביקורת האחרונה הם המליצו לעשות לזה ביופסיה העניין מפחיד אותי מאוד : א. כיון אני חוששת לפגיעה בשיניים הבריאות ( אין בפי אפילו סתימה אחת) ב. אני חוששת שאולי בטעות יפגע איזשהו עצב באיזור (איך יודעים היכן עוברים העצבים??) ג. הנגע הזה לא מפריע לי בשום צורה ובטעות לחלוטין גילו אותו. אני מניחה להרבה אנשים יש נגעים שאינם יודעים עליהם כלל... ---> לכן מה חשיבותה של בדיקה פולשנית ומכאיבה ומסוכנת זו? והאם יש דרך אחרת ונוספת לשלול ממאירות ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביופסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביופסיה

    ד``ר יזהר שוחט
    21/07/2008

    אנא התייעצי עם הכירורג המטפל.
    אין כל דרך לשלול ממאירות למעט ביופסיה וכדאי לבצעה אם לאחר המעקב הארוך הומלץ על ביצועה
    בברכה
    ד"ר שוחט יזהר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו