תחושה של גוש בגרון וחנק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושה של גוש בגרון וחנק
    סיגל
    09/09/2008

    שלום דוקטור, יש לי שאלה בבקשה, אני סובלת כבר שנתיים וחצי מתחושה של חנק , גוש בגרון שמאוד מפריע לי לתפקוד יום יומי . עשיתי את כל הבדיקות מקיפות לפני שנה שיצוא תקינות כגון גסטרוסקופיה, CT , אולטרסאונד גרון, א.א.ג. וכו... לפני שנתיים היתי אצל רופאת משפחה , היא נתנה לי כדור בשם ALPRALID 0.5 פעמים ביום , בהתחלה הוא עזר אבל אחרי כמה זמן הוא היפסיק לפעול . פניתי לפסיכיאטר , היא נתנה לי כדור בשם ציפרלקס שאני משלבת ביחד עם ALPRALID 0.5 כבר כ4 חודשים , הביעה שלי לא נפטרת יש לי עדיין הרגשה הזאת כל הזמן , ניסיתי כדור בשם מירו אבל זה עשה לי ממש לא טוב אז הפסקתי וכרגע אני לוקחת 2 כדורים של ציפרלקס 10 מ"ג ו ALPRALID 0.5 3 פעמים ביום ואין שום שיפור. רציץי לציין שאני בכלל לא בדיכאון ואין לי חרדות ואני בת אדם מאוד רגוע , אולי זה בכלל משהו שלא קשור לפסיכיאטריה ? מה אתה ממליץ ? תודה מראש אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושה של גוש בגרון וחנק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש בגרון

    ד``ר יזהר שוחט
    09/09/2008

    אנא פני לפורום העוסק ברפואת אא"ג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו