כאבים - ראש - לסת צד שמאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים - ראש - לסת צד שמאל
    אסתר
    04/10/2008

    כבר שנים אני מודעת שיש לי בעיה בלסת, בחוות דעת שקיבלת תמיד נאמר לי שאין מה לעשות. במהלך טיפול שיניים הלסת התחתונה יצאה מהמקום וכך הובא לעיניי בענייה בסגירת הפה שכנראה נולדתי איתו. המצילו ישור שיניים וכן עקירה של כל שיני הבינה אבל כל חוות דעת נוספת שקיבלת הייה שזה פשוט לא יעזר ואין מה לעשות אז להימנע מדברים שיכולים להחמיר את המצב וזהו. בזמן האחרון שיני הבינה בלסת התחתונה מתחילות לצאת (תהליך שלוקח המון זמן - שנים) ורגילה שזה לא נעים או לא נוח, שהבשר שמכסה אותם נפתח ויש רגישות באוזן כתוצאה מכך. וכעבור זמן זה עובר והשן לא ממש יוצאת. הפעם הכאב ממש בלתי נסבל וכל צד שמאל כואב, ולא יודעת מה לעשות. לא יודעת למי לפנות. לא רוצה לעבור עקירה שלא תעזור ורק תחמיר את המצב, אך לא יכולה להישער באותו המצב. אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי - ואוכל לקבל תשובה / עזרה / מענה שיוכל לשפר את המצב, בבקשה !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים - ראש - לסת צד שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    ד``ר יזהר שוחט
    05/10/2008

    שלום אסתר
    מתיאור פנייתך עושה הרושם כי מדובר בדלקות חוזרות של החניכיים סביב שיני הבינה הבוקעות - פריקורוניטיס- זהו מצב המהווה סיבה לעקירתן. אנא גשי לבדיקת מומחה לכירורגיה פה ולסת עם צילום פנורמי לצורך החלטה לגבי הצורך בעקירתן.ייתכן כי נדרש טיפול אנטיביוטי על מנת לטפל בתהליך הזיהומי הגורם לכאב ולאחר חלוף השלב החריף לעקור את השן המדוברת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה ד"ר שוחט- שאלה לי

    אסתר
    05/10/2008

    כתבת שאני צריכה לגשת למומחה, למישהו ספציפי? הרי ציינתי כבר שיש לי בעיה בלסת התחתונה, (אין סגירה מלאה וחן גם הלסת הוגדרה כחלשה), כך שכל טיפול שיניים כרוך בהמון סבלנות מצד הרופא המטפל, לא יכולה לפתוח את הפה פתיחה מלאה וגם מה שמצליחה, חייב להיות לתווך זמן קצר, יחסית. אז עקירה שמן הסתם יקח המון זמן וכן פתיחה מעבר ליכולות שלי יכול להוות בעיה. אוקצור זה סרט שלם, לכן אני שואלת אם יש מישהו ספציפי שאני צריכה לפנות אליו, יש לי צילום פנורמי וכן מכתבים מהמומחה האחרון שהייתי אצלו (שכמובן הייה זה שאמר שאין מה לעשות בנידון). סורי על טחינת הנושא, פשוט צריכה כמה הבהרות. שוב תודה מראש ושנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    ד``ר יזהר שוחט
    10/10/2008

    שלום אסתר
    ממליץ לך לפנות למומחה לכירורגיית פה ולסתות - ניתן לאתר אחד כזה באתר משרד הבריאות או באתר ההסתדרות לרפואת שיניים. כדאי שהדבר יעשה ע"י מי שמתמחה בנושא על מנת להקטין במידת האפשר את משך הטיפול והסיכוי להסתבכות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו