עקירה או טיפול?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירה או טיפול?
    אבירן
    08/07/2007

    במהלך פעילות גופנית נפגעתי בפנים ואחת השיניים שלי ניזוקה. הלכתי לרופא שיניים והוא החזיר אותה למקומה (השן זזה אחרי הפגיעה) וקיבע אותה. השן לא זזה אבל התחילה להשחיר, הרופא אמר לי שזה יהיה טיפול שורש מסובך ואולי הוא לא יצליח. מה עדיף לעשות, לעקור אותה או לטפל טיפול שורש? מה היתרונות והחסרונות של כל שיטה לעומת השנייה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירה או טיפול?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה או טיפול שורש

    ד``ר דניאל ניצן
    08/07/2007

    שלום אבירן
    שאלת שאלה טובה.
    מכיון שלא בדקתי אותך ולא ראיתי את הצילום של השן , אני יכול לענות רק באופן כללי.
    כמו בכל טיפול ברפואה, צריך לשקול את אחוזי ההצלחה של כל אפשרות טיפולית.
    לטיפול שורש אחוזי הצלחה הנעים בין 70-90 אחוז, כתלות במצב השן, ברופא המטפל, ועוד. היתרון הוא שמירת השן שלך, וכן ניתן להגיע לפתרון אסטטי טוב מבחינת מראה השן והחניכיים שסביבו, לאחר השיקום (כתר, או כל שיקום אחר שייבחר ).
    לעקירת השן והחדרת שתל במקומה אחוזי הצלחה גבוהים יותר - בערך 90 אחוז לעשר שנים. קשה יותר להגיע לאסטטיקה טובה כי השתל שונה מאוד משן, ובשן קדמית יש גורמים רבים המקשים על הגעה למראה מושלם של הכותרת והחניכיים שסביבה. היתרון הוא שסביר מאוד שהשתל יתן לך שנים רבות יותר של שירות טוב.
    כאמור, אלה כמה נקודות כלליות, אך צריך לבדוק אותך כדי לתת לך תשובה יותר רלבנטית.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו