סרטן בלסת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן בלסת
    עדה
    27/11/2008

    שלום, אצל אבי אובחן סרטן בעצם הלסת התחתונה. הגדרתו: SQUAMOUS CELL CA OF ALVEOLO MANDIBULAR RIDGE RT .על פי הבנתי המועטה , ישנם סוגים שונים של גידולים , וזה נחשב לאגרסיבי במיוחד. שאלותי הן: למה הכוונה "אגרסיבי"? בהתפשטותו או בחוסר היכולת לרפא אותו? עד כמה הקרנות הן אפקטיביות בסרטן מסוג זה והאם ניתן להמנע מניתוח לאורך זמן?(אבי אינו יכול כרגע, לעבור ניתוח זה) תודה עדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן בלסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן

    ד``ר דניאל ניצן
    27/11/2008

    שלום עדה

    1. המונח "אגרסיבי" מתייחס להתנהגות הביולוגית של המחלה, ויש לו השלכות על סיכויי הריפוי וההחלמה.
    2. הטיפול העיקרי הוא בדרך כלל כירורגי, עם או בלי תוספת של הקרנות.
    3. ישנם פקטורים רבים שצריך לקחת בחשבון לפני שמחליטים על הטיפול המתאים, והם כוללים את גודל הנגע הראשוני, מיקומו, הסווג ההיסטולוגי שלו, נוכחות גרורות, ועוד. רק לאחר ההערכה הראשונית של כל הנ"ל ניתן לקבוע את השלב בו נמצאת המחלה, ולקבוע את סיכויי ההחלמה לפי סטטיסטיקה שנעשתה על אלפי חולים הסובלים מאותה המחלה.
    5. אני מניח שאביך התיעץ עם מומחה בתחום, ואת כל המידע הספציפי והרלוונטי לגבי אביך כדאי לקבל ממנו.
    רפואה שלמה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו