סינוסיטיס אחרי הרמת סינוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סינוסיטיס אחרי הרמת סינוס
    דיטה
    11/12/2008

    שלום לרופאים, לפני יותר משנה עשיתי ניתוח השתלת עצם והרמת סינוס מימין בפה. במשך חודשיים לאחר הניתוח ירדו לי גרירי ההשתלה לגרון אפילו ממש גושים של גרגירים. לאחר מכן הצטננתי ומאז יש לי ליחה ירוקה כל הזמן. בבדיקה קלינית הרופאים לא מצאו כלום. היום עשיתי צילום סינוסים ונמצא שיש עיבוי רירית ומלאות בתחלתית סינוס מקסילרי בצד ימין. הרופא אמר שזה סינוסיטיס כרונית ורשם לי אוגמנטין ומטרוג'יל ואחר כך לעשות c.t. אני חוששת שלאחר שאסיים את האנטיביוטיקה שהיא קשה, ימצאו ב-c.t. בעיה. אני מפחדת שההשתלה לא טובה ולכן זה קרה. איזה טיפולים מלבד אנטיביוטיקה יתנו לי? והאם האנטיביוטיקה יכולה לעזור לי לגמרי עם הבעיה? בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוסיטיס

    ד``ר דניאל ניצן
    12/12/2008

    שלום דיטה

    לפי הסיפור נשמע שההשתלה שעברת לא הצליחה, אולם צריך לבדוק את המצב בסינוס לפני ההשתלה ולהשוות למצב היום ורק אחר כך ניתן לקבוע בוודאות את המצב.
    אנא התיעצי עם הרופא שטיפל בך.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו