כאבים בלחי שמאל כבר קרוב לשנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בלחי שמאל כבר קרוב לשנתיים
    יבגני
    15/12/2008

    שלום דוקטור. אני בן 22 , לפני שנתיים בערך התחילו אצלי בצבא כאבים בלחי והיא התנפחה...הלכתי לרופא בצבא הוא אמר לי פשוט לשתות לימון וזה עבד ועד לפני חצי שנה זה לא חזר. לפני חצי שנה התחלתי לסבול מאותם סיפטומים שוב והלימון הפעם לא עזר ...הנפיחות באה והולכת לבד פשוט...ועכשיו זה לא רק בלחי שמאל אלא גם בימין...הייתי אצל אף אוזן גרון עשיתי אולטרה סאונד .הוא יצא תקין...ושמתי גם לב שאני לועס זה פשוט נותן כאבים לאוזנים ומקרין להם...מה יכולה להיות הבעיה? יש לציין שלפני שזה התחיל עברתי טיפול שיניים ואחרי זה חזרתי לרופא לבדיקות והכל תקין מבחינת בריאות השיניים...יש לציין גם שגודלות אצלי עכשיו שיניי ביני אבל לפי מה שהרופא אמר לי גודל באופן תקין וללא זיהום. אשמח עם תעזור לי .תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב

    ד``ר דניאל ניצן
    15/12/2008

    שלום יבגני
    ייתכן והכאב ממקור של שרירי הלעיסה. אנא פנה לכירורג פה ולסת לבדיקה.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו