עקירת שן בינה ואנטיביוטיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירת שן בינה ואנטיביוטיקה
    איל
    19/12/2008

    לאחר בדיקה של רופא השיניים שלי אובחנתי כצריך לעקור שני שיני בינה (שיני בינה עליונה ותחתונה באותו הצד של הפה). רופא השיניים עובד עם כירורג פה ולסת אשר מבצע את עקירות השיניים. כשהכירורג ראה את הצילום הפונרמי נאמר לי על ידו בשנית שעלי לעקור את שתי השיניים. מכיוון שחששתי מן העקירות ביקשתי לעבור את העקירות במועדים נפרדים על מנת לא לבצע באחת את 2 העקירות ועקירת השן בינה התחתונה שהבנתי שקשה יותר לעקירה ומחייבת טיפול אנטיביוטי למשך מספר ימים לאחר העקירה עדיין לפני. שאלתי: נאמר לי שעלי יהיה לקחת אנטיביוטיקה לאחר עקירת שן הבינה התחתונה למשך כמה ימים. יש לי בעיה קשה עם נושא זה. אני חולה במחלה כרונית שבעקבותה תפיסת עולמי בנוגע לתזונה ולשימוש בתרופות לא מסתדרת עם לקיחת אנטיביוטיקה. זה אולי לא מסתדר עם דרך הטיפול של הרפואה המערבית אולם אולי יש בידכם איזשהוא רעיון שיוכל לאפשר לי לבצע את העקירה ללא שימוש באנטיביוטיקה (שנתפסת על ידי כרעל). הכאב שלי מהשן אינו נסבל ואינני יודע כיצד אוכל לבצע את העקירה ללא שימוש באנטיביוטיקה. תודה לכם מראש,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת שן בינה ואנטיביוטיקה

    ד``ר יזהר שוחט
    19/12/2008

    מטרת האנטיביוטיקה היא למנוע זיהום באתר העקירה וסיבוכים לאחר הניתוח. אנא התייעץ עם הרופא המטפל לגבי מורכבות העקירה והצורך הטיפול אנטיביוטי לאחריה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו