עקירת שן בינה בהרדמה מלאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירת שן בינה בהרדמה מלאה
    רקפת
    23/12/2008

    שלום רב, יש לי שן בינה תחתונה שלאחר צילום נאמר לי ע"י רופא השיניים כי עליי לעקור אותה בתל השומר מחלקת פה ולסת. לפני שנתיים עברתי עקירה של שן בינה תחתונה בצד השני,במרפאה רגילה. העקירה עצמה הייתה לי מאוד טראומטית ושבוע לאחר העקירה כל הצד היה נפוח ולא יכולתי ללעוס או לאכול. אני שוקלת לעבור את העקירה הנוכחית תחת הרדמה מלאה מכיוון שאני מאוד לחוצה ומפחדת מהעקירה. בהתחשב בסיכון שבהרדמה מלאה מול הפחד והחרדה בזמן העקירה, מה כדאי לעשות? תודה רבה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירת שן בינה בהרדמה מלאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה

    ד``ר יזהר שוחט
    24/12/2008

    שלום רקפת
    אנא התייעצי עם הרופא המטפל בנושא היות ויש לבדוק את מצב השן ולהעריך את מורכבןת העקירה על מנת לתת לך המלצה אמינה בנוגע לאיזה שיטה לבחור. קיימת גם אפשרות ביניים של ביצוע עקירת השן בהרדמה מקומית תחת "גז צחוק" הגורם לטשטוש קל ולהפחתת חרדה וכדאי לבדוק גם את האפשרות הזו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו