גידול באיזור הפה והלוע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גידול באיזור הפה והלוע
    ליאת
    01/01/2009

    שלום רב! אני בן 54, לאחרונה מזה כמה חודשים תוך כדי טיפולי שיניים התגלה אצלי גידול באיזור הפנימי העמוק של הפה למעלה . לאחר פניה לכירורג במחלקת פה ולסת בוצעה ביופסיה פעמיים ולאחר שתי הבדיקות התוצאות היו תקינות, כלומר ללא ממצאים של סרטן (אונקולוגיים). יש לציין שהגידול הולך וגדל במהירות גדולה והדבר מעורר אצלי חשש רב. ההחלטה הרפואית הייתה לבצע לי ניתוח מקיף של האיזורלהוצאת הגידול, נאמר לי שזה ניתוח מורכב בהרדמה כללית שימשך כ 3 שעות והחלמה אחריו תהיה ארוכה. רציתי לשאול מה דעתך על כך? נאם כדאי לי לקבל חוות דעת נוספת בעניין הניתוח והאם קיימות דרכים אחרות לטיפול בגידול מסוג כזה. אודה על תשובתך בעניין כי המועד של הניתוח קרוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גידול באיזור הפה והלוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול

    ד``ר יזהר שוחט
    01/01/2009

    שלום מיכאל
    הגידול המדובר הוא גידול שפיר של בלוטות רוק הדורש כריתה ומעקב. ע"פ גודלו נקבעים ממדי הכריתה והשחזור שלאחריה. לא קיימת דרך אחרת למעט ניתוח לסילוק הגידול וקיימת סכנה להפיכת הגידול לסרטני במידה ולא מטופל לאורך זמן.
    לגבי חוות דעת נוספת הרי שלדעתי תמיד כדאי לשמוע עוד דיעה ממי שמנוסה בתחום על מנת לברר האם קיימות אופציות נוספות.
    בהצלחה ורפואה שלימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו