ריבוי שינים כלואות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריבוי שינים כלואות
    אייל
    14/01/2009

    שלום בביקור אצל רופא שניים בגיל 16 אובחן אצלי ריבוי שינים כלואות בלסת העליונה והתחתונה , במשך כ 10 שנים עקרתי כ 7 שינים ,שגדלו כלפי חוץ כשן כפולה , לצד השן הקיימת נשארו עוד כ 2 שינים (לא נראות)בלסת התחתונה. אני די חושש להסיר את הנותרות, בשל הפגיעה העצבית שעלולה להגרם (הם עמוק בתוך החניכים). 1.האם השארת המצב הנוכחי עלול לגרום לבעיה? 2.האם הסיכון בהשארתם גדול מהסיכון הכירוגי הכרוך בעקירתם ? 3.רופאת שינים אמרה לי שישנה תסמונת גנטית בשם Gardner בגורמת לפוליפים במעי ,ואחד התסמינים שלה זה ריבוי שינים עודפות. מה דעתך ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריבוי שינים כלואות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי שינים כלואות

    ד``ר יזהר שוחט
    14/01/2009

    שלום אייל
    השארת השיניים הכלואות אינה בעייתית כל עוד לא קיימת סביבן פתלוגיה או שאינן גורמות לכאבים או סימפטומים אולם הדבר מחייב מעקב ע"י רופא מטפל. לגבי הסיכון בעקירתן יש צורך בהערכת הסיכון על פי צילום רנטגן.
    סינדרום גרדנר הוא סינדרום תורשתי שאחד ממאפייניו הוא ריבוי שיניים כלואות אולם קיימות תופעות נוספות כגון תפיחויות בעצם ויש צורך בבדיקה קלינית על מנת לאבחנו.
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו