אל דר ניצן שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אל דר ניצן שלום
    אבי
    26/01/2009

    לפני כמה ימים כתבתי לך על מוגלה שיש לי בשן בלסת התחתונה ולא עברה לי גם אחרי אנטיביוטיקה אכן יום שישי ביצעתי את העקירה אך עדיין זה מפריש מין חומר לבן ואני מרגיש לחץ באוזן לא יודע אם זה מהמחשבה שאולי יש לי סרטן כי זה לא עוברכמו כן היית במיון מהלחץ ועשו לי בדיקות דם כולל צילום חזה בדיקה של רופא אף אוזן גרון שבדק לי את הבלוטות בצוואר וקבע שהם תקינות כמו כן צלמו לי את הצוואר ולא היה ממצא הדבר היחיד שמאוד מלחיץ אותי זה שהבדיקות דם כולן יצאו תקינות לחלוטין כולל esr וcrp והקטע שאם הייתה דלקת הן היו יוצאות לא טובות אני ממש דואג לא יודע מה לעשות אודה על תשובתך מראש אבי אני קצת היפוכנדר אבל עקב בצד אגודל כמו שאומרים אבל אני מטבעי חושב על הקיצוני כי קראתי באינטרנט שזה וזה זה סימנים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אל דר ניצן שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה

    ד``ר דניאל ניצן
    26/01/2009

    שלום אבי
    1. תן לאתר העקירה שבועים, להחלמה ראשונית.
    2. אם אחרי זה עדיין יהיו תופעות לוואי, אנא פנה למומחה לכרורגיית הפה והלסתות לבדיקה.
    3. אני לא יכול לקבוע אבחנה ללא בדיקה קלינית ורנטגנית, כמובן, אבל המצב שאתה מתאר לא נשמע כמו סרטן.
    רפואה שלמה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו