עקירה כירורגית של שן בינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירה כירורגית של שן בינה
    דניאל
    26/01/2009

    שלום, לפני שבוע בדיוק עברתי עקירת שן בינה כירורגית בלסת תחתונה. השן היתה חצי כלואה. העקירה היתה מאוד קשה ונמשכה כשעה וחצי.השן הוצאה יחד עם השורשים, הרופא אמר שלא היתה שום פגיעה בעצבים. לאחר העקירה היו לי כאבים ונפיחות, לקחתי אוגמנטין במשך השבוע. היום (7 ימים בדיוק) הנפיחות כמעט ירדה אך לא לגמרי. יש סימן ירוק\כחול בצד העקירה. אחרי כמה שעות בעבודה אני סובל מכאבי ראש חזקים בעיקר בצד העקירה. עדיין יש הגבלה בפתיחת הפה, יש קושי בצחצוח שיניים ואכילת דברים לא נוזליים\רכים. אני גם מרגיש תחושה מוזרה בשפה תחתונה בצד של העקירה - סוג של נימול. האם זה תקין? ביום שישי התיעצתי עם הרופא (לאחר 4 ימים) והוא אמר שבגלל שהעקירה היתה קשה ההחלמה יותר קשה מהמצופה. אני מבין שמשך ההחלמה זה עניין אישי אבל כמה זמן נחשב לסביר? מתי כדאי לחזור שוב לרופא? האם בזמן העקירה הרופא יכול באמת לדעת אם היתה פגיעה בעצב? תודה דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירה כירורגית של שן בינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה כירורגית של שן בינה

    ד``ר יזהר שוחט
    26/01/2009

    שלום דניאל
    קשה לדעת האם ארעה פגיעה בעצב תוך כדי העקירה. מתיאורך משתמע כי קיימת פגיעה כלהיא בעצב אולם יש להגיע לבדיקה בהקדם. בד"כ זמן ההחלמה מעקירה הוא 4-7 ימים ולכן כדאי שתיגש לבדיקה בהקדם.
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו