מלחיץ מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מלחיץ מאוד
    אבי
    03/02/2009

    אל דר ניצן שלום ובכן הלכתי למומחה בפה ולסת שבדק לי את המקום של השן שנעקרה ובדק לי את הפה באופן יסודי ומישש לי את הפנים עם כל מיני תרגילים של לפתוח לסגור ואמר לי שהכל בסדר אף על פי שאמרתי לו שיש לי תסמינים נוספים כמו בצד של העקירה השפה עדיין קצת רדומה לי עדיין אחרי שבוע וחצי מהעקירה ויש לי מין תחושת גירוי בגרון ותחושת הירדמות בלחיים ובלשון אני כבר לא יודע מה לעשות אני רק חושב על ביופסיה ועל זה שיש לי סרטן שהתפשט כי אני מרגיש את הלחיים והלשון...אומנם אין לי פצע על הלשון אך אני ממש חרד מה אתה מציע לי לעשות דוקטור אני כבר מריץ סרט בראש שלוקחים לי ביופסיה מהלשון ואומרים לי תשמע יש לך סרטן ונשאר לך כך וכך לחיות ואומנם אני מכיר תופעות פיזיולוגיות של כאבים פסיכוסומטים ולא נראה לי שמה שיש לי זה כאבים פסיכוסומטים סליחה על ההשתפכותץ....ותודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מלחיץ מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מלחיץ

    ד``ר דניאל ניצן
    03/02/2009

    שלום אבי

    קיבלת יעוץ מקצועי ממומחה. אם אתה לא מסופק - זכותך לגשת לחוות דעת שניה .

    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו