מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אל ד"ר יזהר שוחטאבי05/02/2009
אז זה ככה בקצרה לפני חודשיים יצא לי מין מוגלה בחייך התחתון מצד שמאל של השן הטוחנת שעליה כתר הייתי אצל רופא שיניים שקבע שצריך לעקור אבל נתן לי אנטיביטיקה שלא ממש הועילה לי ואז התחלתי להיכנס קצת לסטרס ואז התחיל לי מין תחושה של צריבה ומין הרגשה של גוש תקוע בגרון +צרידות עקרתי את השן לפני שבוע וחצי ובנוסף לזה הייתי אצל שני כירוגים מומחים באופן פרטי ושילמתי במיטב כספי הם קבעו שהמקום נראה בסדר גמור ותהליך ההבראה בסדר ובדקו לי את הפה באופן יסודי ועם כל מיני תרגילים שלפתוח ולסגור ומיששו את הלסת ותוך כדי החודשיים האלה עשיתי בדיקות דם הייתי אצל א.א.ג בדק לי את הגרון ומישש לי את הבלוטות ומבחינתו היו תקינות ובחודשיים האלה כמו כן התחלתי להרגיש מין לחץ קבוע באוזן והקרנה של מיחושים לא כאבים באוזנים אז הלכתי שוב לא.א.ג פרטי והוא בדק אותי והבלוטות בסדר גמור ועשה לי גם בדיקת שמיעה + השוואת לחצים ומשום מה יצא תקין הלחץ עבר לי אבל עדיין יש לי מין תחושה קבועה של משהו תקוע בגרון +צריבה בלשון הבדיקות דם היו תקינות +צילום חזה +צילום צוואר והייתי אצל הרופא שיניים וממש התעקשתי על ביופסיה אז הוא אמר לי אם עוד שבוע זה לא יעבור אני אתן לך לעשות .....ואני ממש חרד כי אני נמצא בקבוצת סיכון בגלל שאני מעשן לפי המלל שכתבתי יש אולי סיכוי שזאת המחלה..... אהה ובדקו לי גם את הלשון ואת ריצפת הפה ולא ראו משהו חריג סליחה על ההשתפכות פשוט החרדה שלי עולה על גדותיה אני ממש כבר מצייר מין תמונה טראגית של ידעתי.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה
ד``ר יזהר שוחט06/02/2009שלום אבי
כדאי לדעתי לגשת לבדיקת רופא המומחה לרפואת הפה שהוא הענףהרפואת שיניים המתרכז באבחון בעיות מהסוג אותן תיארת. לאחר בדיקת מומחה לרפואת הפה יוחלט האם ישנו מקום לבדיקות נוספות כגון ביופסיה ותופנה אליהן בהתאם. מתיאורך לא נשמע כי המדובר בתהליך גידולי אולם יש להבדק על מנת לשלול זאת. רשימת מומחים לרפואת הפה ניתן למצוא באתר משרד הבריאות או באתר ההסתדרות לרפואת שיניים.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כבר שלושה חודשים שיש לה 2 פצעים בהירים בפה
תופעה מאוד מוזרה מזה שנתיים
האם רופא צריך להגיד מראש למטופל איזה סוג שתל יותקן בפיו
מוקצלה בשפה התחתונה ודרך לא כירורגית לטיפול
ממצא נגע ברירית הלחי
כתרים מעל שתלים- במשך 20 שנים
נגע ברירית הלחי- פסים לבנים
עקירת שן כלואה סיבוכים וסכנה
אמפוטציה לשורש השן- שן 16
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




