מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח בלסתותשולה08/02/2009
היי ד"ר אני לוקחת הורמונים בגלל גיל המעבר וגלי חום נוראיים ועומדת לעבור ניתוח אורתוגנטי כנראה בשתי הלסתות בגלל לסת תחתונה בולטת וגדולה. לאחר הניתוח, מתי אפשר לשוב ולפתוח את הפה על מנת לקחת כדורים? ( אני לא מעוניינת לרסק אותם. )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שולה- יש לי שאלה לא קשורה...
אתי08/02/2009שולה שלום, יש לי בקשה אליך, מקוה שתעני לי.. אני עומדת לעבור את אותו ניתוח אך יש לי ערעורי נפש בקשר למקום שבו בחרתי לא בשל הספק בטיב הרופאים אלא בגלל היחס המזלזל. אני מרגישה כמו מספר. לדג' אני כרגע מוכנה לניתוח (אני בטיפול אורטודנטטי מכין מזה שלוש שנים) ובבית חולים אמרו לי שישלחו לי את הזימון לניתוח בדואר ועברו כבר שבועיים! וכשהתקשרתי מתברר שבכלל לא הייתי ברשימה... זה מלחיץ אותי החוס ניהוליות שלהם לארוך כל הדרך אנא אימרי לי אם התאפשר לךף רק היכן את עושה את הניתוח ומיהו הרופא אינני רוצה להשמיץ פה אף אחד רק להירגע כי אני בלחץ נפשי עמוק תודה ובהצלחה לשתינו! אתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אתי מתוקה כנסי
שולה09/02/2009אני עוברת את הניתוח אישית בתל השומר ע"פי הפניית והמלצת האורתודנט שלי. היחס שם נחמד- אבל תמיד תזכרי שמרפאה ציבורית ופרטית זה לא אותו יחס ולכן אל תצפי ליחס "אישי וחם" כי עם כל הצער שבדבר רופאים חיים בלחץ נפשי עצום ומבחינתם את עוד "מספר" או "ניתוח" שצריך לעבור בהצלחה. לכן אני מבינה את הצוות הרפואי אפילו שהיחס לא משהו לפעמים, מילא. אבל יחס נורמלי ונורמטיבי את אמורה לקבל בכל מקום, לא משנה מי ומה את ובייחוד אצל עובדי מדינה שזה בי"ח! אני אמורה לעבור ניתוח שחלמתי עליו כבר שהייתי צעירה אך פחדתי והבנתי שלא אוכל להראות כך עוד זה פשוט מעוות לי את הפנים, והבנתי עד כמה הניתוח אמור לשנות את זה ולעדן את הפנים ולהפוך אותן לפחות "מאסיביות" בייחוד אם מדובר בלסת תחתונה בולטת. לכן, אם את מקבלת יחס מזלזל באמת אני מציעה שאל תשתקי ותגידי להם מה את מרגישה וחושבת לגבי היחס ואני בטוחה שהם יתנהגו בהתאם. וחוץ מזה, איזה ניתוח את צריכה לעבור, איפה ולמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשולה שלום,
אתי09/02/2009שולה, את נשמעת לי אם מקסים. תודה שענית לי. לידע הכללי, אני בת 31 , וגם אני חלמתי תמיד לעשות את הניתוח הזה. יש לי "בעייה" דומה לשלך, ככל הנראה. הלסת התחתונה בולטת והעליונה אצלי שקועה בפנים מדי. מה שבהחלט מעוות את הפנים.. בשלב מסויים בחיי שרכשתי ביטחון עצמי ובן זוג מקסים הפסקתי לחשוב על ז, אבל אז באה הקריירה (אני מורה למוסיקה וזה מפריע לי לשיר), והבנתי שאני אף פעם לא איהיה שלמה עם זה, מה גם חמי האורטודנט שלי והוא שכנע אותי לעשות את הניתוח.. רציתי להודות לך מקרב לב על העידוד. את צודקת במה שאמרת. אך לא ציפיתי ליחס אישי, רק ליחס אנושי ואכן, אבדוק במקומות נוספים. אני כרגע מטופלת בבלינסון, ואני יודעת בוודאות שהמחלקה שם מעולה, אבל כפי שהסברתי לך , הסחבת נוראית. אני מוטשת. אשמע לעצתך, ואבדוק עוד מקומות במקביל. תל השומר קרוב אליי, אז אולי זה גם אופציה... כמה זמן לקח לך הטיפול האורטודונטי, אם לא אמרתי אני כבר כמעט שלוש שנים... בייי אתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח בלסתות
ד``ר יזהר שוחט10/02/2009שולה שלום
קצת קשה לענות על שאלתך היות ולא ברור לי סוג הניתוח אותו את אמורה לעבור. כעקרון סגירת הפה מבוצעת למשך 6 שבועות מאז הניתוח אולם ישנם מקרים בהם ניתן לקצר את התקופה כתלות בסוג הניתוח והקיבוע המבוצעים. אנא התייעצי עם המנתח המטפל בשאלה זו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כבר שלושה חודשים שיש לה 2 פצעים בהירים בפה
תופעה מאוד מוזרה מזה שנתיים
האם רופא צריך להגיד מראש למטופל איזה סוג שתל יותקן בפיו
מוקצלה בשפה התחתונה ודרך לא כירורגית לטיפול
ממצא נגע ברירית הלחי
כתרים מעל שתלים- במשך 20 שנים
נגע ברירית הלחי- פסים לבנים
עקירת שן כלואה סיבוכים וסכנה
אמפוטציה לשורש השן- שן 16
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




