מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תיקון א-סימטריהאיילת14/02/2009
הוצע לי לעבור ניתוח בסנטר בכדי לתקן בעיית א-סימטריה הנובעת מסטייה קלה הצידה של הלסת התחתונה (כאלטרנטיבה לניתוח הזזת לסת וכל ההליכים שסובבים אותו). האם זו אכן אלטרנטיבה מקובלת לצורך בעיות א-סימטריה? כיצד בעצם מתבצע ההליך? ומה לגבי השימוש בברגים? נשמע אכזרי למדי :) למיטב הבנתי לא מוציאים אותם. האם כך גם בניתוח הזזת לסת (משאירים את הפלטות והברגים)? אין חשש שיראו אותם? ובניתוח הזזת לסת - הבנתי שהתהליך האורטודנטי המכין לניתוח מביא למצב לא אסתטי במיוחד. ברור לי שקשה לענות בלי בדיקה, אך האם הדבר נכון בהכרח? השיניים שלי די ישרות, פשוט שהמנשך התפתח בהתאם לסטייה הצידה של הלסת התחתונה (סטייה של כ- 2 מ"מ הצידה). תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסימטריה בלסת
ד``ר דניאל ניצן14/02/2009שלום שרונה
ניתן לתקן אסימטריה של הלסת בכמה אופנים, לכל דרך יתרונות וחסרונות.
השימוש בברגים הוא נפוץ מאוד, בדרך כלל לא צריך להוציא אותם, לא רואים אותם כמובן, וזה לא "אכזרי" כלל.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה...
איילת15/02/2009תודה על התגובה המהירה, את הקישור המצורף יצא לי כבר לראות יחד עם עוד מספר כתבות בנושא, אך אין שם יותר מדי מידע... תוכל לפחות לומר לי, מנסיונך, האם בהכרח שלב ההכנה לניתוח הזזת הלסתות חייב להיות 'לא אסתטי' כפי שהוסבר לי? אם השיניים בשתי הלסתות ישרות למדי, מדוע אין אפשרות רק להזיז אותן מעט קדימה/אחורה בכדי לאפשר סגירה תקינה וישר לבצע את הניתוח? לפי מה שהוסבר לי התהליך האורטודנטי יביא למצב מאוד לא נעים לעין... שוב תודה והמשך שבוע נעים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה לד"ר למעלה. תודה
איילת15/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסת בולטת
ד``ר דניאל ניצן16/02/2009שלום שרונה
שלב ההכנה האורטודונטית חשוב מאוד לשמירת התוצאה שתושג בניתוח, לאורך זמן. לא ניתן "לדלג" עליו בדרך כלל, ולא "לעגל פינות". אם את רוצה את התוצאה שאת מצפה לה, עלייך לעבור את כל התהליך. אין קיצורי דרך בחיים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כבר שלושה חודשים שיש לה 2 פצעים בהירים בפה
תופעה מאוד מוזרה מזה שנתיים
האם רופא צריך להגיד מראש למטופל איזה סוג שתל יותקן בפיו
מוקצלה בשפה התחתונה ודרך לא כירורגית לטיפול
ממצא נגע ברירית הלחי
כתרים מעל שתלים- במשך 20 שנים
נגע ברירית הלחי- פסים לבנים
עקירת שן כלואה סיבוכים וסכנה
אמפוטציה לשורש השן- שן 16
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




