חלקים רדומים בפה לאחר עקירה כירוגית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חלקים רדומים בפה לאחר עקירה כירוגית
    משי
    16/02/2009

    שלום, אתמול בבוקר עשיתי עקירה כירוגית של שן בינה שמאלית תחתונה לא נעימה בכלל, יש לציין שהעקירה נעשתה ע"י מומחה לכירוגית הפה והלסתות, לפני העקירה עשיתי צילום פנורמי וCT. נשארתי עם שלא נמסים עם הזמן אלא צריך לחזור להוריד אותם תוך שבוע (מה ההבדל בינם לבין אלה הנמסים?), כאבים באיזור העקירה ובעיקר נפיחות גדולה בלחי השמאלית שמגבילה אותי מלאכול או להזיז את הפה. חוצמזה, השפעת ההרדמה נעלמה תוך שעתיים מהעקירה אבל לשון והחניכיים הפנימיות בצד שמאל עדיין רדומים ואין לי תחושה בהם, גם לא שיפור. (עברו 30 שעות מהעקירה) האם קיים סיכוי שהמצב יישאר כך לתמיד בגלל פגיעה בעצב?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלקים רדומים בפה לאחר עקירה כירוגית

    ד``ר יזהר שוחט
    18/02/2009

    שלום משי
    מומלץ לגשת לבדיקה של הרופא המטפל בהקדם האפשרי על מנת להעריך את היקף הפגיעה והטיפול הנחוץ. בחלק ניכר מהמקרים קיימת התאוששות של העצב הפגוע וחזרה של התחושה אולם לצערנו בחלק מהמקרים הפרעת התחושה נותרת קבועה. נפיחות וכאב באיזור העקירה הינן תופעות נורמליות החולפות לאחר כ 4-5 ימים אולם כדאי להבדק ע"י הרופא המטפל
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו