צחצוח שיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צחצוח שיניים
    liat
    20/02/2009

    השיניים שלי נורא צפופות, ועכשיו כשצומחים לי שיני הבינה זה עוד יותר גרוע. לי בהרגשה הכללית זה לא מפריע אלא הרופא הסב לזה את תשומת ליבי. ועכשיו לשאלות: 1. האם מומלץ לעקור שיני בינה? כי הייתי אצל שתי רופאות(אחת אורטודנטית) והן ממש לא ממליצות לי לעשות את העקירה מחשש שזה יגרום לעיוות בשיניים או בפנים. ואילו הרופאים האחרים שהייתי אצלהם אמרו לי לעשות עקירה ושזה לא גורם לנזק ואחד שעובד באחד המרפאות המוכרות אף אמר שזה "שטויות". בבקשה, אני לא יודע מה לעשות. 2. קראתי מאמר שצריך לצחצח שיניים בתנועות סיבוביות ואח"כ עם חוט דנטלי. אבל הרופאה שלי המליצה לי לצחצח רגיל (תנועות ישרות מצד לצד) כי זה יוצא יותר נקי והיא אמרה לי לא לנקות עם דנטלי ובמיוחד כי יש לי בשן הקדמית כתר ויש באיזור כל הזמן דימום (רק באיזור של הכתר) איך לצחצח את השיניים?? האם להשתמש בחוט ומה לעשות עם השן שכל הזמן יש באיזורה דימומים? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צחצוח שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צחצוח שיניים

    ד``ר יזהר שוחט
    21/02/2009

    1. החלטה לגבי הצורך בעקירה תתקבל לאחר בדיקת חלל הפה וצילום פנורמי - אנא גשי לבדיקת מומחה לכירורגיה פה ולסת על מנת לקבל את המלצתו.
    2. אנא פני לפורום העוסק ברפואת חניכיים - פריודונטיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו