גידול ממאיר בלסת תחתונה- חולה סופני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גידול ממאיר בלסת תחתונה- חולה סופני
    עדה
    25/02/2009

    שלום, לאבי, גידול ממאיר מתקדם בעצם לסת תחתונה.מצב של שבר פתולוגי , הגידול פורץ אט אט את הלסת , ולדברי הרופאים, לא ניתן לעשות יותר מאום , ומדובר במספר שבועות. קיבלנו המלצות למהר ולאשפז אותו בהוספיס לפני שהגידול "מתפרץ" , שכן אז הכאבים הופכים בלתי נסבלים ויהיה צורך בכמויות מסיביות של מורפיום ( כיום מקבל 80 מג ביום , שוכב בבית ועדיין לא סיעודי). כמו כן , הוסבר לנו, יהיה קשה לתת לו טיפול בבית מאחר שלאחר ה"פריצה" , לא יתפקד כלל. ברצוני לדעת מה בדיוק משמעות פריצת הגידול את הלחי - איך מטפלים/מקלים עליו והאם , לדעתך ניתן לתת טיפול נאות בבית ? תודה עדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול ממאיר בלסת תחתונה- חולה סופני

    ד``ר יזהר שוחט
    26/02/2009

    שלום עדב
    מטרת הטיפול בהוספיס היא לאפשר להקל על סבלו של החולה בין היתר ע"י טיפולים שניתן לתת רק בבית החולים ולא בבית. כדאי להתייעץ עם האונקולוג המטפל בנוגע לעיתוי האישפוז בהוספיס. פריצת הגידול את העור או לאיזורים בצוואר אינה אסטטית , כואבת ולעיתים אף יכולה להביא לדימום שאינו ניתן לשליטה במסגרת ביתית לכן להערכתי התקבלה ההמלצה לאישפוזו בהוספיס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו