עקירה כירורגית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירה כירורגית
    עינב
    03/03/2009

    שלום בשבוע שעבר עברתי עקירה כירורגית של שן בינה כלואה. העקירה עצמה הייתה קשה, ואפילו התאשפזתי עקב זה. הנפיחות הייתה מאוד קיצונית ואושפזתי למשך 5 ימים עם אנטיביוטיקה. היום (יום לאחר שהתשחררתי מבית החולים) הנפיחות ירדה משמעותית אך עדיין לא לגמרי. העקירה הייתה בשן שינה בלסת תחתונה אבל יש לי נפיחות קשה ומוזרה מאוד. הנפיחות היא ממש באזור של העקירה והיא מאוד קשה, כתוצאה ממה זה יכול להיות ? מה עלי לעשות כי כשבדקו אותי בבית החולים אמרו לי שהכל בסדר ואני רק צריכה לחזור לבדיקה שלאחר אישפוז ולהורדת התפרים. הנפיחות הזו אמורה להדאיג אותי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירה כירורגית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה כירורגית

    ד``ר יזהר שוחט
    04/03/2009

    שלום עינב
    נפיחות לאחר זיהום קשה שטופל עשויה להמשך מספר ימים לרדת לאט יחסית. במידה ואין החמרה במצב , קושי בבליעה או נשימה או הגבלה בפתיחת הפה הרי שניתן להמתין למועד הביקורת שנקבעה. אם קיימת מגמת החמרה יש לגשת לבדיקה מיידית.
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו