עקירת שן בינה כלואה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירת שן בינה כלואה
    דוד
    23/04/2009

    יש לי שן בינה כלואה שגורמת לי כאבים נוראים כבר כמה ימים.
    עשיתי צילום פנורמי ורואים שם ששן מס' 38 (נדמה לי) כלואה באופן חלקי מתחת לעצם.
    אני בן 40 והבנתי מרופאת השיניים שלי שניתוח עקירה בגיל הזה הוא בעייתי.
    אני לוקח כדורי אוגמנטין ונאמר לי שכדאי שאקבע תור לכירורג פה ולסת.
    קודם כל רציתי לשאול לגבי מגבלת הגיל האם קיימת? ואם לא האם הסיכונים גדולים יותר?
    האם ניתוח כזה אצל כירורג הוא בממסגרת ביטוח הבריאות הרגיל או במסגרת פרטית ,ואם זה במסגרת פרטית האם ביטוח רפואי פרטי (לא שיניים) מכסה עלות של ניתוח כזה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירת שן בינה כלואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת שן בינה כלואה

    ד``ר יזהר שוחט
    23/04/2009

    שלום דוד
    1. לא קיימת מגבלת גיל לעקירה.
    2. עקירת שן כמו כל טיפולי השיניים אינם נכללים במסגרת ביטוח בריאות ממלכתי. במידה וברשותך ביטוח שיניים פרטי הרי סביר שתהיה זכאי להחזר כלשבו בגין העקירה - בדוק זאת עם המבטח.ביטחו רפואי פרטי חרוב לא כולל טיפולי שיניים אולם יש לבדוק בפוליסה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו