בעייה רצינית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעייה רצינית
    דנה
    20/05/2009

    שלום רב!

    עברתי 3 עקירות שיניים בלסת עליונה 25, 26, 27 הכל התחיל מסתימה שהגיעה לטיפול שורש פרפורצייה ועקריה של שן 27, ואז התחיל כאב בשן 26 שהיתה שן עם אפיסקטומי מלפני 10 שנים, והכאב עבר גם לשן 25 וגם היא נעקרה. לצערי הרב הכאב שינה את אופיו ונהיייה צורב שורף ודוקר, ואז אובחנתי עם כאב עצבי עקב פגיעה בעצב, אני מטופלת כיום בהדסה במרפאת כאב, נוטלת ליריקה וסימבלטה במינונים גבוהים אך ללא שיפור, בנוסף נותנים לי זריקת אילחוש כל שבוע להרגיע את העצב, הזריקה מנטרלת את הכאב אך כשהיא פגה הכאב חוזר, אני נוטלת אוקסיקונטין והוא היחיד שעוזר לי מלבד הזריקה.
    הרופא אומר שיש שם נוירומה כנראה, אני מרגישה שאין מזור לכאביי, הנני בת 31 אם לילדה קטנה בת 3 וממש נואשת, אנא ממך האם נראה לך שיש פתרון לבעייתי הלא שיגרתית. האם ניתן להוציא את הנוירומה או לעשות התערבות כלשהיא שתעזור לי??
    בברכה
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעייה רצינית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה

    ד``ר דניאל ניצן
    20/05/2009

    שלום דנה
    מצטער, אבל אני לא מכיר טיפול לבעיה, החריגה מאוד, שלך.
    לפי התיאור שלך, נשמע שאת מטופלת במקום הנכון - מרפאת כאב.
    בריאות
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו