ניתוח לסתות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח לסתות
    דולצ'ה
    28/05/2009

    אהלן ד"ר,

    עשיתי יישור שיניים מוצלח בעבר ואני בן 20 כיום. יש לי מנשך פתוח קצת, לא ממש. אין לי בעיה בלעיסת אוכל וכו'. הבעיה שלי היא אסתטית-הסנטר הארוך מפריע לי והלסת התחתונה שבולטת קדימה ושניהם גורמים לפנים שלי להראות מאוד! מאסיביות וארוכות ואני לא אוהב את זה.
    עוד בעיה שמציקה לי היא חשיפת חניכיים מרובה יחסית בעת צחוק.
    הייתי בייעוץ אצל ד"ר בלינדר לפני כמה חודשים, והיא אמרה לי שהיא לא רואה פגם אסתטי קשה, או משהו מעוות ושאני סה"כ בחור יפה(בלי להשוויץ כמובן-אף אחד לא מבין מה אני רוצה מעצמי) אלא סה"כ שהשליש התחתון של הפנים ארוך במקצת משני השלישים האחרים. ולכן, היא אמרה לי שהיא לא יודעת אם הרופאים ייתנו לי לעשות את הניתוח, מפני שהתוצאה לא תהיה משמעותית עד כדי כך- והיות שאני בחור נאה יוכל להגרם לי נזק יותר מאשר תועלת בניתוח, והוא אפילו יוכל לכער אותי.
    יש מצבים שבהם הרופא לא רואה לנכון לנתח? מה דינם של אנשים שנראים נאים יחסית, אך רוצים לשפר את פרופורציות הפנים???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח לסתות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח

    ד``ר דניאל ניצן
    31/05/2009

    שלום
    כמובן שיש מצבים בהם הרופא עשוי להחליט לא לנתח.
    אם לדעת המנתח הסיכון גדול מהתועלת, זכותו ואפילו חובתו לסרב לנתח.
    זכותך כמובן לבדוק חוות דעת נוספות, אולי תקבל אפשרויות אחרות שיעזרו לך.
    בריאות
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו