טיפול אפיסקטומי חוזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול אפיסקטומי חוזר
    דן
    08/07/2009


    לפני כשנתיים עברתי טיפול אפיסקטומי מעל שן 15 שעברה טיפול שורש וכתר, בעקבות הופעת ציסטה עם הפרשות מעל השן. לאחרונה חזרו ההפרשות, ופניתי לכירורג פה ולסת, וגם לאנדודנט מומחה לצורך התיעצות.
    כל אחד מהם חיווה את דעתו, והסביר את השיקולים בבחירת הטיפול וסיכויי ההצלחה. ככל הנראה אין סדק בשן, וצריך לאטום אותה כמקובל. אחד הרופאים ציין שכדאי שאעבור טיופול שורש גם בשן 14, בעוד שהשני ציין שאין צורך, וכדאי לשמור על השן הבריאה (יש בה סתימה עמוקה). שניהם צילמו את האיזור והסתמכו על צילומים עדכניים וישנים.
    מה השיקולים שכדאי לקחת בבחירת הטיפול המתאים? האם טיפול כנ"ל צריך להעשות ע"י אנדודנט או כירורג פה ולסת? האם יש טיפולים חדשניים שכדאי.לא כדאי לעשות?
    תודה מראש
    דן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול אפיסקטומי חוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אפיסקטומי חוזר

    ד``ר יזהר שוחט
    16/07/2009

    נושא טיפולי השורש מצוי בשטחה של האנדודונטיה. נושא הכירורגיה מצוי בשטח ההתמחות של כירורג פה ולסת אולם כיום ישנם אנדודנטים בעלי התמחות בכירורגיה אנדודונטלית - אפיסקטומי המבוצעת בסיוע מקרוסקופ טיפולי. לא ניתן בפורום זה להמליץ על מי מהרופאים אולם אציין כי ב 2 תחומי ההתמחויות הנ"ל קיימים רופאים מיומנים לביצוע הפעולה.
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו