עקירת שיני בינה כלואות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקירת שיני בינה כלואות
    יוסי
    30/07/2009

    לאחר צילום פנורמי ובדיקת כירורג פה ולסת, הכירורג אמר שעליי לעקור את 4 שיני הבינה שחלקן כלואות, כאשר בצד ימין זה דחוף מכיון שהשן בינה התחתונה ששוכבת כבר פוגעת בשן הסמוכה לה ועשתה חור ולאחר העקירה, אצטרך בשן זאת גם טיפול שורש וכתר. עד כאן אבחנת הכירורג.
    שאלותיי:
    1) אין לי כאבים כלל וכלל בשיניים. האם זה הגיוני לאור אבחנת הכירורג?
    2) הוא זרק לי בדרך אגב, שיש סיכוי שתהיה פגיעה בעצב התחושה. משיטוטים בפורומים כאלה ואחרים, ראיתי שעושים צילומים יותר רציניים ע"מ לבדוק את המבנה האנטומי והסמיכות לעצב, האם זה לא דבר שהוא אמור לבדוק ולעשות בלי שאבקש ממנו במפורש?
    3) מהי תקופת ההחלמה הממוצעת לאחר עקירה כגון זאת שתיארתי ומה הדברים הנלווים לכך?

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירת שיני בינה כלואות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת שיני בינה כלואות

    ד``ר יזהר שוחט
    31/07/2009

    במידה ונבדקת על ידי מומחה לכירורגיה פה ולסת והמלצתו היתה לעקור את השיניים קרוב לוודאי שיש צורך לעוקרן גם אם בשלב זה אינן גורמות לכאב היות ולעיתים הנזק שהן גורמות מתגלה מאוחר .
    לגבי צילומים נוספים - בחלק מהמקרים מומלץ ביצוע סיטי על מנת לקבל מידע טוב יותר הנוגע לקרבת שורשי השן לעצב הדבר נתון לשיקול הרופא המטפל.

    זמן ההחלמה מעקירה כירורגית נע בין 2-5 ימים כתלות בגורמים רבים כגון מורכבות העקירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו